"Sen ne yaptığını sanıyorsun?" ona bağıran sesle uyandı. Kafasını kaldırdığında odasında olmadığını fark etti. Bu nasıl olabilirdi? Üzerinde daha önce dolabında rastlamadığı kıyafetler vardı.
Odaya çevirdi gözlerini. Oldukça lüks görünen bir odaydı. Büyük bir masada oturuyordu. Önünde birkaç ajanda ve bir laptop vardı. Etrafta yalnızca bir dosya dolabı ve birkaç bitki, karşısında duvar yerine boydan boya cam vardı ve dışarıdan anladığı kadarıyla bir binanın yaklaşık 30.katındaydı. Daha önce hiç görmediği bu yere nasıl gelmişti? Ona bağıran adama baktı. 15 dakikadır odayı ve kendini süzmesine rağmen adam ne kıpırdamış ne de bir şey söylemişti. Sanki onu az önce uyandırmış gibi istifini bozmadan aynı sinirli gözlerle bakıyordu.
"Güzellik uykunu böldüm ama..."
"Neredeyim ben?"
"Daha rüyandan uyanamadın herhalde. İşinin başındasın."
Ne işi? Eczahanesi vardı kadının. Oranın da burayla bir alakası yoktu.
"Bir yanlışlık var sanırım."
"Sabrımı zorluyorsun Berceste Yücesoygil."
Ne? Berceste de ne? "Bana söylüyor olamaz değil mi? Benim ismim Ayşe." diye düşündü kadın.
Berceste'nin bir isim olduğundan bile emin değildi. Anlamamış gibi adama baktı.
Adamın yeşil gözleri birden siyaha döndü. Artık emindi kesinlikle bir rüyada olmalıydı. Adamın gözleri nasıl gitgide koyulaşabilirdi başka türlü? Sinirle kadını kolundan tuttu. Rüyada olsa canı acımazdı değil mi? Canı acıyordu.
Adam kadını duvara sertçe itti. Kesinlike birkaç kemiği zedelenmişti.
"Benimle alay ettiğini mi sanıyorsun? Sana kiminle dalga geçtiğini öğreticem." Adam bunları söylerken, hem bağırmış, hem tıslamış hem de sinirle dudaklarının yalamıştı. Ayşe adamın bunları aynı anda yapmasına şaşırsa da acıdan başka bir şeyi düşünecek durumda değildi. Buradan acilen çıkmalıydı.O sırada içeriye silahlı bir adam girdi.
"İşte şimdi elimdesin Demir Çelik Kapıhan. Demir Çelik sanayisinin mafyası ölümün benim elimden olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Klişeleri Into The Wattpad Klişeleri Universe
FantastikHangi cehennemdeyiz biz?