"Başkalarını güldüren kişiler kalbi kırık dökük kişilerdir"
Günün her saati ve her dakikasını artık Feride ile geçirmek istiyordu .Güzel bir yuva güzel bir aile ve dünyalar tatlısı bir çocukta istiyordu.Fakat bunların hepsi hemen olamazdı zaten hemen olsaydı biraz saçma olurdu her şeyi usulünce yapacaktı.Yavaş yavaş artık Ferideyi karşısına alıp biz evlenelim diyecekti zaten bir ay sonra'da yaz geliyordu.Ona göre düzenlemeler yapıp ona göre de organizasyon yaparlardı.Tabi bu sadece Suat'ın düşüncesi acaba Feride bu duruma ne diyecekti hayla belkide evlenmeye hazır değildi yada çok aceleci davranıyorsun diyecekti ama Feride'nin de bu evliliği onayladığını biliyordu.
Hemen iş çıkışında Feride'nin yanına gidip anlatmayı düşünüyordu.Sonunda akşam oldu iş den çıkmak üzereydiler. Suat Feride'nin yanına gidip."Canım bu akşam güzel bir yer de yemek yiyelim mi "demişti."Olur tabi ki neden olmasın." Yola çıktılar gerçekten Suat'ın restoran seçimi güzeldi bütün ayarlamaları yapmıştı.Restoran'dan içeri girdiler hemen yanlarına güzel bir müzik çalan kemancı yaklaşmıştı masalarına kadar eşlik etmişti.Yerlerde kokulu mumlar ve güller vardı.Yemekleri geldi tabi birer kadeh'de kırmızı aşkın rengi olan sıcak mı sıcak şarapları masaya gelmişti.
Güzel bir sözle başladı Suat kırmızı şarabı yudumlarken. "Feride artık düğün hazırlıklarına başlayalım" diye söylendi.Başlayalım Suat ama nasıl başlayalım biliyorsun.Benim ailem yok nasıl başlayacağım açıkçası tamda bilmiyorum.Senin bir ailen var Feride zaten sen sadece kendini zamanın akışına bırak her şeyi ben halledeceğim.
"Evlilik iki insanı bir birine bağlayan güzel şeydir "
Ve aralarında hiç bir engel kalmayan bu mutlu çiftimiz artık tamamı ile hazır bir şekildedirler."O zaman hemen yarın gidelim düğün tarihimizi belirleyelim."Feride çok mutlu olur bu söze sanki ilk defa evleniyormuş gibidir.
Aslında Feride Suat'la tanışmadan önce güzel bir hayatı olan bir karakterdi.Fakat şartlar öyle bir gelişti ki bunu kendisi'de anlayamaz hale gelmişti.Çok karmaşık gelebilir,sizlere ama hayat öyle acımasızdır ki hiç ummadığınız anda her şey başınıza gelebilir. Bunu hiç bir zaman unutmayın siz değerli okuyucular.Her zaman bir hedefiniz olsun.Hiç bir zaman Feride gibi kaza geçirip yeniden bir düzen kuramaya bilirsiniz.Hayatınıza yön verecek olan kişiler sizlersiniz.
Fakat,Feride zaten bir kez evlenmişti keşke mutlu huzurlu zamanları gelebilse gerçekte Yiğit'e nasıl aşık olduğunu hatırlayabilseydi belki bunlar hiç yaşanmayacaktı.Ertesi gün olmuştu yatağından kalkarak derin bir nefes alıp perdeyi araladı.Karşısında çok güzel bir manzara vardı.Hafif sisli ağaçlar,yerler bembeyaz dışarıda evlerin yanan şöminenin dumanları güzel bir hava katmıştı. Feride'nin mutlu bir güne uyanmasını sağladı dışarısı.Saate baktı saat sabahın 08:00 i hay Allah ! Feride bir saat sonra Suat'la buluşacaktı,hemen bir şeyler atıştırıp çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONBAHARDAKİ KADIN
Novela Juvenil" Bahaneydi sonbahar belkide yeniden başlangıçtı". Feride'nin mutlu,huzurlu bir hayatı vardır. Ancak her sonbaharda gittiği kasabaya yola çıktıklarına kadar yola çıkarlar yağmurlu bir günde kaza geçirirler Feride hafızasını kaybedip başka bir...