5.BÖLÜM :HER ŞEY YENİDEN BAŞLIYOR

19.8K 625 115
                                    

"Bazen hayata hiç bir şey istediğimiz gibi gitmez"

     Sabah  ilk  önce Suat uyanmıştı yatağından kalkarak aşağı mutfağa gidip Ferdiye güzel bir yemek masası kurma hayalini kuruyordu.Masayı hazırladı.Bu arada Feride uyandı yanına baktığı zaman yatağında Suat'ı öremeyince korkmuştu,nereye gittiğini düşünürken aşağıdan sesler geldiğini fark etti hemen kalkıp aşağı indi."Aşkım uyandın mı bende sana yemek hazırlıyordum "dedi.Ama bütün güzelliği bozmuştu Feride çünkü yemeği hazırlayıp onu uyandırmaya gidecekti.Neyse olsun yine bir şey düşünürdü ne de olsa artık yanındaydı Feride bol bol vakitleri olacaktı.

    Omleti hazırlayıp masaya  oturdular.İkisi'de çok şaşkındı gariplerine gitmişti çünkü daha üç gün öncesine kadar evli bile değildiler.Bir anda Suat Feride'ye dönüp "hayatım  artık güzel bir tatili sence ikimizde hak  etmedik mi ?" diye sorar ."Hak ettik hak etmesine ama nereye gideceğiz bir plan bile yapmadık ki aşkım"Suat,hayatım ben sana sormadan bir şey yaptım İtalya'ya bilet aldım bu gece İtalya gidiyoruz."İnanmıyorum ne ara aldın hangi ara bu işi yaptın Suat ".Daha hazırlık bile yapmadım ki ne yapacağım şimdi,hayatım biletler hazır bavulları hazırlayıp gideceğiz bir hafta tatil bize iyi gelecek hem balayı da yapmış oluruz bu vesile ile der.

     Aslında güzel olur biliyor musun tatile ihtiyacımız vardı bir haftalığına da olsa buradan seninle  ufak bir kaçamak yapmak bana iyi gelecek."Hadi o zaman zaten öğlen oldu bavullarımız hazırlayalım sonra annem ve babamın yanına gidelim onları biraz görürüz oradan'da  uçağa binmek için gideriz."olur hayatım ben hazırlanıyorum o zaman "diye hemen yukarı çıkar ve etrafı toparladıktan sonra bavulları hazırlarlar.Ve Fazilet hanımın evinin yolunu tutmak için yola  çıkarlar.

     Kapıyı Necmi bey  açar "oğlum hoş geldiniz fakat daha evleneli bir gün bile olmadı bu ne hız evde kalsaydınız bari " Fazilet oradan seslenir "kim geldi bey " Suat ile Feride gelmiş hanım "Niye gelmişler bunlarda evlendi  ama hayla buraya geliyorlar pes yani" diye serzenişte bulunur.

     İçeri girerler .Biz İtalya gidiyoruz bu gece balayına çıkacağız,çıkmadan sizi görelim elinizi öpelim istedik anne der Feride ."İyi yap mısınız bak buna sevindim işte " Peki otel veya mansiyon gibi bir yer  tutunuz mu nerede kalacaksın."Suat her şeyi ayarlamış evlenmeden 4 gün önce anne  benimde daha bugün haberim oldu  yoksa söylerdim."Akşam baban sizi bırakır sonuçta bavullarınız var ".

     Yemek yedikten sonra Suat ve Feride annesinin elini öperler zaten baba sen bizle geleceksin senle orada vedalaşırız deyip evden ayrılırlar.Nihayet baş başa ilk tatillerine  çıkacaklardı ama  Feride biraz panik atağı vardı yüksekten korkardı.Geldiler  sonunda babalarıyla vedalaştık 'dan sonrasında uçağa binmek için içeri girdiler.İşlemleri Suat gidip bir koşu hemencecik halletti ve uçağa binmek için kapılar açıldı yerlerini bulup oturdular.

     Fakat Feride korkuyordu kalkarken ve inerken onun için hemen kocasına "elimi tutar mısın ben yüksekten korkuyorum,ama sadece kalkışlarda ve inişlerde korkuyorum sanki kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor"dedi.Tabi tutarım hayatım ben bu elini tutup hiç bırakmam emin olabilirsin seni seviyorum prenses",sen nası bu kadar  iyi olabiliyorsun bana  karşı  ben çok şanslı biriyim biliyor musun Suat senin gibi iyi kalpli,içinde kötülük olmayan birini bulmak zor bu devirde iyi ki seninle evlenmişim bende seni seviyorum.

      Uçakları kalkıyordu hostesler gelip uyarılarını yaptılar.Kemerlerinizi bağlayın ve arkanıza yaslanın kalktık dan sonra dilerseniz açarsınız demişlerdi.Hemen Suat karısının ellerinden sımsıkı tutmuştu Feride  ise gözlerini kapatmış içinden ona kadar sayıyordu.Aslında bu olayları sanki tekrar tekrar yaşamıştı.O an  orada ne kadar da  masumlar ne kadarda  tatlılardı bütün yolcular gözlerini onlardan alamıyordu.

 • Belki bütün dertlerimizden kurtulmak veya kaçmak isteriz sığınacak bir liman bulmak ve o limanından hiç ayrılmamak .

       Uçak kalkmıştı.Feride" ben biraz uyuyacağım aşkım uykum geldi "  " tamam hayatım sen uyu ben yanındayım." Fakat Suat'a gün doğmuştu karısı uyurken onu seyretmek en büyük  hayaliydi şimdi yanında ve  bütün  yolculuk sırasında gözünü kırpmadan ona bakacaktı adeta melekler gibiydi çok seviyordu Ferideyi ve bunları satırlara,cümlelere sığdıramıyordu tarif edilemeyecek kadar bir sevgisi vardı Feride konusunda.Nihayet uçakları inmiş Ferideyi kaldırıp "geldik hayatım" diye seslendi. Neden inerken beni kaldırmadın canım ya "sen o kadar güzel uyuyordun ki kaldırmak istemedim birde korkmanı inerken korkacağını biliyordum çünkü.

     Karısına'da kıyamaz aman aman benim tatlı kocam ."Ne zannettin sen kocanı tabi sana kıyamam ben senin gibi bir güzelliği nasıl kıyılır söyler misin ?" "bilmem acaba nasıl kıyılır."Kıyılmaz kıyılmaz.Hadi gel bavulları alalım otelimize geçelim zaten sabah oldu biraz dinlenir duş alır gezintiye çıkarız buralarda havalar iyi sana da bana da iyi gelir.Tamam o zaman hadi gidelim.

     Otelle sonunda gelirler resepsiyondan anahtarı alıp bavulları görevlilere verip yukarı çıkarlar kapıyı açıp içeri girip görevlilerle beraber hayatım bak oda  ne güzel ferah aydınlık bence güzel hem manzarası'da var .Konuşurlarken "öhö öhö ! " diye ses gelir yanındaki görevliye dönüp tamam gidebilirsin gerisini biz hallederiz der ama adam bahşiş bekliyordur.Feride hemen aşkım buralarda adet herhalde bahşişini bekliyor ver de gitsin der . " doğruya ben onu  unutum insanda akıl ve mantık bırakmıyorsun ki  sen olunca kendimden geçiyorum."İyi tatiller efendim "diyerek ayrılır görevli.Odalar güzelmiş  hayatım sabah ne olacak bakalım der duşlarını aldıktan sonra dinlenmeye geçerler.

       Kapının çalmasına ikisi de uyanır."Kim o ! " "efendim kahvaltınız geldi müsaitseniz geliyorum" hemen toparlanırlar " müsaitiz biraz bekleyin açıyorum" birbirlerine bakarak gülüşürler hiç bu kadarını beklemiyorlardı  yemeklerinin ayaklarına geleceklerini neyse ki kapıdaki adam yemeği getirip gitmişti .Bir güzel yemeklerini yedikten sonra hazırlanıp gezmeye çıkabileceklerdi.

     Ve hazırlanıp dışarıya çıktılar .

• Mutluluğun peşinden koşmazsanız mutluluk sizi beklemeyecektir.






         

SONBAHARDAKİ KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin