6 Take off all your clothes

217 29 28
                                    

Geldiğimde Jeongguk yerinde yoktu. Elimdeki kaseleri masaya koydum ve yavaş adımlarla kitaplığa doğru gittim, meleğim orada eline bir kitap almış, pür dikkatle okuyordu. Ona biraz daha yaklaştım ve ellerimi beline koydum. Hiçbir hareket etmeden hararetle kitabı okumaya devam ediyordu, baktığımda bir mitoloji kitabı okuduğunu fark ettim.

"ilgini bunlar mı çekti tesoro?"

Bir şeyler mırıldandı, o kitaplara öyle hasret doluydu ki. Onu bu cehaletin arasından şimdiye kadar alamadığım için kendime kızdım.
Sol elimle belini okşadım ve okuduğunu sayfalara dikkat ettim,

"cazzo, cosa stai facendo della storia del bacio?"

Sinirle dişlerinin arasından Taehyung diye tısladı,

"Taehyung birazcık bekler misin?"

Gülmüştüm. Fakat bu onu daha da rahatsız etmiş olmalı ki kitabı sinirle kapatıp arkasına döndü,
Sinirle mırıldandı;

"Taehyung neden gülüyorsun, ne güzel okuyordum işte. Bak şimdi okuyamayacağım."

Havada kalan ellerimden birini saçlarına götürdüm,

"mio bellissimo angelo."

Gözlerini gözlerime çıkardı, nereye bakacağını bilemez gibi yüzümün her yerinde gezdirdi gözlerimi, her bir mimiğimden öptü beni.
Belkide lilith'in gazabından yanıyorumdur diye düşündüm,

O an sanki aklımı okuyormuşcasına lafa atladı jeongguk,

"Taehyung Lilith çok korkutucu, o cennetten kendi isteğiyle kovulmuş biliyor musun?"

Yavaşça okşadım saçlarını, Hayatımı adadığım heykelden ve efsanelerden olan tanrılarımı onun tek bir nefesine bırakırdım. O çok güzeldi, her ayrıntısı ile.

Şefkatle gözlerimi kıstım ve kafamı salladım,

"hmhm, Adem ile eşit olmaktan nefret etmiş."

Aniden güldüm,

"Ama komik olanı ne biliyor musun tesoro?"

"Tanrının ikisine de özenerek çok güzel bir hayat bahşetmesine rağmen hepsi cenneti reddetti."

"lilith eşitliği bahane ederek kaçtı cennetten, adem ise elmayı bahane etti."

"Bu yüzdendir belki, bir şey tamamen güzel olduğunda ondan kaçmak istersin. O güzelliği yok etmek..."

Diğer elini yavaşça jeon'un beline götürdü.

"Ve ben şimdi dayanamadığım, uğruna kavrulduğum bir güzelliği örteceğim çirkinliğim ile."

"Afrodite è gelosa di te. Il mio amore."

Saçlarına nazikçe elimi daldırdım, o sırada çoktan sözlerime mayışmış olacak ki gözlerini kapatıp ellerinden birini enseme getirmişti.

"Yavaşça yaklaştım aşkıma, ve onu cennetinden öptüm. Cennetini yaktım, o gün ellerimin altında cenneti aleve verdim. O kavruldu,"
"entrambi abbiamo bruciato."

Paper Hearts | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin