09.05. Hétfő
Catarine szemszöge:
Reggel a telefonom ébresztett, kikeltem az ágyból és egyenesen a fürdőbe indultam rendbe szedni magamat. Mikor kész voltam vissza mentem a szobámba és megálltam a szekrényem előtt és azon agyaltam, hogy mit vegyek fel és végül erre esett a választásom:
Mikor felöltöztem magamhoz vettem a sulis táskámat és elindultam lefelé a konyhába, ahol tudtam hogy ott lesz Angelo és Bianca is. Mikor leértem a konyhához vettem egy nagy levegőt majd kifújtam és beléptem a konyhába.
- Jó reggelt. - köszöntem mire Anglo felpattant.
- Annyira sajnálom kicsim, nem akartalak megbántani. - lép hozzám Angelo majd megölel. - Nem gondoltam át a dolgok kimenetelét.
- Már nem haragszom, de akkor is rosszul esett. - nézek rá.
- Elhiszem, sajnálom kicsim. - ad egy homlok puszit.
- Semmi baj, de nekem már mennem kell mert elkések a suliból. - felelem. - Sziasztok.
- Szia kicsim. - válaszol Angelo.
- Szia csajszi. - kiabál utánam Bianca.
Bementem a garázsba majd kiálltam a kocsival, gázt adva rá elindultam Lexa-ért. Mikor oda értem hozzájuk dudáltam kettőt és vártam hogy a csajszi kirepüljön a házból. Nem kellett sokat várnom és már jött is Lexa, bepattant a kocsiba majd már indulhattunk is az árvaház felé, hogy felvegyük Bas-t is. Nem kellett sok és már ott is voltunk, döbbenetünkre Mr. Hamilton és Bas is kint álltak és minket vártak. Beálltam a hozzájuk legközelebbi parkolóba majd leengedtem az ablakot.
- Jó reggelt Bas, Charlie! - köszönök.
- Reggelt Catarine! - köszön vissza Charlie.
- Gyere nagyfiú, pattanj be és már indulhatunk is. - szólok Bas-hoz. - Edzés után hozom is.
- Nem kell sietnetek. - feleli Charlie.
Megvártuk amíg Bas bepattan a kocsiba és beköti magát, majd kitolattam és gázt adva a kocsira már úton is voltunk a sulihoz.
- Felkészültél az edzésre? - intézem a kérdést Bas-hoz.
- Igen, utána néztem, hogy mi kell egy box edzéshez. - feleli Bas.
- És mindened megvan hozzá? - nézek rá a visszapillantóból.
- Rövid gatya, póló, pulcsi, ugró kötél, cipő, fásli vagy mi a neve asszem bandázs, két üveg víz és törölköző. Ezek vannak meg. - válaszolja. - De kell majd még vennem fogvédőt, box kesztyűt és zsákoló kesztyűt.
- Rendben, ha az edző mondja hogy kellenek, akkor ma megvesszük. - felelem. - És szerintem ha Mr. Hamilton megengedi az árvaházba felszerelünk kintre vagy bentre egy boxzsákot, hogy legyen min gyakorolnod.
YOU ARE READING
A FŐNÖK UNOKÁJA
RomanceElsőnek figyelmen kívül hagyom a kérdését és tovább nézem, próbálok lenyugodni, mert nem akarom megijeszteni. - Domenico? Mi történt? - kérdi újra. - Gyere ide kérlek. - szólalok meg. Catarine kiszáll az ágyból és elindul felém, látom ahogy végig né...