Sziasztok! Úgy döntöttem egy kicsit előre ugrom az időben, hogy egy kicsit fellendüljön az élet, az izgalom, a cselekmények sora Catarine körül. Remélem majd tetszik nektek. Puszi :)
Három hónappal később:
12.05. Szerda
Mióta Angelo bejelentette, hogy lassan az én tempómban avat be a maffia dolgaiba és hogy minden nap edzenem kell, hogy megtudjam védeni magam. Lorenzo volt az edzőm ezalatt a pár hónap alatt és az ő tanításával profi maffia tag lettem. Igaz, hogy mivel én vagyok az örökös Lorenzo nekem másfajta edzés módot fejlesztett ki, megtanított verekedni, lőni, kést használni. Minden fajta fegyverhasználatra megtanított, hogy ha egyedül vagyok akkor is megtudjam védeni magam. Visszatérve, mióta Angelo bevezetett a maffiába már tudom miért érek annyit, miért akarnak ennyien megszerezni. Bevezetett a maffia rangsorába, ahol most már tudom, hogy nagyapa a főfőnök, én az unokája és örököse, tehát az alattam lévő maffia tagok engedelmeskednek nekem. Asszem ezt az infót kellett a legjobban feldolgoznom, hogy szinte egy egész hadseregnek parancsolok. Na mindegy, megtudtam azt is, hogy mivel üzletel nagyapa, az illegális része a drogok, a fegyverek és egyéb lőszerek; azon kívül a legális dolgok jó pár nagyvállalata van, van egy pár éjszakai klubja. Ennél elsőnek elszörnyedtem, hogy akkor prostitúcióval is foglalkozik, de megnyugtatott Angelo és nagyapa is, hogy az ott dolgozó lányok önként jelentkeztek és fegyveres őrök és biztonságiak figyelik a lányokat és hogy senki nem nyúlhat hozzájuk. Sok más információt is megtudtam de ezen kívül már csak annyi maradt, hogy intézkedni kezdtünk az utazásról amire már a spanyol/olasz érettségi után sor kerül.
Hogy mi van a barátokkal? Mi van Bas-sal, Lexa-val és Sam-mel? Ha lehet ilyet mondani a három hónap alatt annyira szoros lett a kapcsolatunk, hogy a két srác olyan nekem mintha a bátyáim lennének és úgy is védelmeznek minket Lexa-val. Bas és Sam tökéletes harcosok lettek, és nem csak a boksz edzésnek köszönhetik, hanem annak, hogy Lorenzo őket is tanította. A két srác elég keményen edzett, hogy megfelelő eredményt mutassanak Lorenzo-nak. Lexa-val elsőnek nem tudtuk, hogy Lorenzo miért hajtja ennyire őket, de később megértettük, hogy a legprofibb és a legjobb harcosokat és testőröket nevelt a két srácból. Lexa-val ezalatt a három hónap alatt szorosabb lett a kapcsolatunk, ez annak is köszönhető, hogy az egyik alkalommal észrevette, hogy alig alszom. Ez annak köszönhető, hogy előjöttek újra a rémálmok arról a napról, mert egy nap telefonáltak Angelo-nak, hogy az aki 15 éves koromban megtámadott, megszökött a börtönből és valószínűleg engem keres. Az egyik nap rossz volt a kocsim és sajnos gyalog kellett haza mennem a suliból, pont aznap kellett Lexa-nak elmennie és a srácok is tovább voltak edzésen. Így tehát egyedül neki vágtam az útnak, mikor már pár házra voltam a mi házunktól egyszer csak valaki berántott valahova és szembefordított magával. Ahogy szembekerültem vele ijedten figyeltem a támadómat. Nem emlékszem teljesen, de annyi megmaradt bennem, hogy azt mondja 'Megfizetsz, amiért börtönbe juttattál.' Mikor ez a mondta megragadt a fejemben, tudtam, hogy újra bántani akar, így minden akkori tudásomat bevetettem és elsőnek sípcsonton rúgtam, majd egy jól irányzott mozdulattal tökön rúgtam és végül ököllel az arcába vágtam. Mikor elengedett amilyen gyorsan csak tudtam sprinteltem a házunk felé, hátra sem néztem hogy követ e csak futottam. Mikor már az ajtónál voltam gyors kinyitottam és beléptem a házba. Bevágtam magam mögött az ajtót és sírva csúsztam le az ajtó mentén. Hálát adtam az istennek, hogy Angelo és Bianca nem voltak itthon. Nem emlékszem, hogy hogy sikerült felmennem az emeletre, csak annyi maradt meg hogy másnap reggel felkeltem és be voltam takarva. Azóta a nap óta gyötörnek a rémálmok és nem alszom valami jól, és így fedezte fel Lexa, hogy valami baj van. Kénytelen voltam neki elmondani, mire ő is elkezdett újra a fiúkkal edzeni. Sajnos a srácok is megsejtettek valamit mert azóta a nap óta Lexa és a két fiú úgy óv, mintha az életük múlna rajta.
A nagyapával is telefonon tartottam a kapcsolatot, hiszen innen szerveztem a szülinapi partimat és amit megemlítettem nagyapának azt ők megcsinálták. És most itt vagyunk december elején és két nap múlva spanyol/olasz érettségi. Mivel én és Lexa hamarabb tesszük le, így ma és holnap nekünk nem kell bemenni a suliba. Idő közben az igazgató megengedte, hogy levelezőn letegyük a többi érettségi tárgyat, így amikor hétvégén már repülőn ülünk akkor a magyarra készülünk és hétfőn meg is írjuk online, utána lesz a matek, töri és még nekem lesz egy zene érettségi is. Tehát ma itthon vagyok és nem soká meg érkezik Lexa, hogy tanuljunk a vizsgákra ma és holnap is. Amíg Lexa-ra várok, addig gondoltam csinálok valami reggeli félét. Lebattyogtam a konyhába és benézve a hűtőbe joghurtos gyümölcs saláta mellett döntöttem. Visszamentem a szobámba majd a tálat letettem az asztalra és minden fontos dolgot átpakoltam az ágyra ami kelleni fog a tanuláshoz. Magamhoz vettem a reggelimet és miközben elfogyasztottam neki láttam a spanyol/olasz tételeket átnézni. Már a felénél tartottam mikor csöngettek, tudtam, hogy Lexa lesz az, de a biztonság kedvéért magammal vittem egy kisebb kést. Mikor leértem a hallba elindultam az ajtó felé lassan, hallgatóztam, hogy ki lehet az de amikor újra kopogtak akkor felismertem Lexa kódját. Ő úgy jelzi, ha itt van, hogy valami ismert számot kezd el ütni az ajtón. Kifújtam a bent tartott levegőt, majd bátrabban mentem az ajtóhoz és már nyitottam is ki és beengedtem Lexa-t.
- Szia csajszi!- lép be az ajtón.
- Szia! Kérsz valamit? Ennyi vagy inni? - megyek a konyhába.
- Egy narancslét, ha van. - jön utánam.
- Oksi. - felelem.
A tálat belerakom a mosogatóba majd két pohárba töltök ki narancslevet és elindulunk fel a szobámba, hogy folytassuk a tanulást. Mikor felértünk mindketten elhelyezkedtünk az ágyamon majd neki láttunk tanulni, átnézni az anyagot. Annyira belemerültünk a tanulásba, hogy egyszer csak kopogást hallottunk a szoba ajtómon majd Angelo dugta be a fejét.
- Sziasztok. - köszön ránk mosolyogva. - Már kétszer szóltunk Bianca-val, hogy kész a vacsi.
- Tényleg?! - Lexa-val döbbenten nézünk egymásra.
- Igen, egy kicsit belemélyedtetek a tanulásba. - mosolyog Ang.
- Az biztos. - nézek rá. - Na akkor irány vacsizni.
Mind a hárman elindulunk le az ebédlőbe és helyet foglalunk, majd Bianca már hozza is a vacsit, ami krumpli püré és grillezett hús. Mindannyian szedtünk és neki láttunk a vacsorának. Mikor mind végeztünk Angelo haza vitte Lexa-t. Addig én összeszedtem a mosatlant és neki láttam elmosogatni. Miután kész lettem a mosogatással visszamentem a szobámba és a füzeteket, könyveket elpakoltam, majd elmentem fürdeni. Amikor végeztem bebújtam az ágyba és egyből elnyomott az álom annyira fáradt voltam.
ESTÁS LEYENDO
A FŐNÖK UNOKÁJA
RomanceElsőnek figyelmen kívül hagyom a kérdését és tovább nézem, próbálok lenyugodni, mert nem akarom megijeszteni. - Domenico? Mi történt? - kérdi újra. - Gyere ide kérlek. - szólalok meg. Catarine kiszáll az ágyból és elindul felém, látom ahogy végig né...