4. Fejezet

453 11 2
                                    

09.03. Szombat

Catarine szemszöge:

 Reggel arra keltem fel, hogy valami fényes világít a szemembe, mikor kinyitottam a szemem akkor szembesültem vele, hogy este valószínűleg nem húztam el a függönyt. A nap sütött be az ablakomon és pont teljes fényességével az arcomat világítja meg. Kikászálódtam az ágyból majd gyors rákukkantottam az órámra, ami még csak reggel 8 órát mutatott. Szóval volt még egy órám elkészülni. Bebattyogtam a fürdőbe és rendbe szedtem magam majd keresetem valami rendes ruhát mára:

Miután sikerült felkapkodnom magamra a kiválasztott ruhákat, felkaptam egy váll táskát és beledobáltam a fontosabb cuccaimat

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Miután sikerült felkapkodnom magamra a kiválasztott ruhákat, felkaptam egy váll táskát és beledobáltam a fontosabb cuccaimat. Mikor elkészültem elindultam le a konyhába, hogy bekapjak valami reggeli félét. Leértem a konyhába és egyből a hűtőhöz mentem, kinyitottam és megvizsgáltam a tartalmát. Hosszas gondolkozás után egy joghurtos gyümisaláta mellett döntöttem. Gyors összedobta magamnak majd megreggeliztem, írtam egy cetlit Angelo-nak és már indultam is a két jó madárért. Elsőnek Lexa-t vettem fel, majd pontban kilenckor pedig Bas-t. Elindultunk a pláza felé és kb olyan 10 perc múlva oda is értünk, kerestem egy parkoló helyet majd már szállhattunk is ki. Lexa-val és Bas-sal elindultunk befelé a pláza felé, majd miután beléptünk elkezdtük keresni azt az új boltot amit, Bas-nak meséltem. Sok kóricálás után a legfelső emeleten találtuk meg. Lexa-nak nem volt kedve bejönni így ő a mellettünk lévő ruhás boltba ment be, mi pedig az előttünk álló állatos termékes boltba. Bas-sal ketté váltunk, hogy hamarabb megtaláljuk a farkasos termékeket. Miközben én az oroszlános soron mentem egyszer csak beleütköztem egy férfibe. Mikor felnéztem szó szerint megijedtem, hiszen a férfi arcán egy sebhely ment keresztül és hirtelen bevillant egy emlék arról az éjszakáról.

- E...el....elnézést. - kérek bocsánatot, majd gyorsan kikerülöm és elhúzok onnan.

A sorok között szambázok, mikor az egyik sor közepén megtalálom Bas-t, ahogy a farkasos termékeket nézi. Próbálom lenyugtatni magam, mert nem akarom, hogy tudja mi történt.  Megérintem a vállát mire ugrik egy kicsit és megfordul. Mikor látja, hogy csak én vagyok megnyugszik és tovább nézzük a cuccokat. 

- Mit szeretnél? Választottál már? - kérdem kíváncsian.

- Nem tudok választani. - néz rám szomorúan. - Mind tetszik.

- Mit szólnál hozzá, ha most kiválasztanád azokat, amiket szeretnél és szülinapodkor újra visszajövünk és megvesszük a többit, oké?!- nézek rá.

-Rendben legyen. De akkor segíts választani. - néz újból rám.

Bas-sal kiválasztunk két vastag pulcsit, az egyik szürke fekete farkas mintával, a másik pedig fekete fehér farkas mintával. Bas még kiválaszt egy farkas medállal ellátott bőr nyakláncot és két hozzá illő bőr karkötőt. Mikor mindennel megvagyunk oda megyünk a kasszához, Bas venné elő a félre tett zsebpénzt mire én olyan Ne merészeld! szemmel nézek rá. A pénztáros beüti az összeget én pedig kifizetem. Ahogy kilépünk a boltból hirtelen meglátom a távolban ugyan azt a férfit akinek neki mentem, minket néz Bas-sal. Elkapom a tekintetem és Bas-ra figyelek, aki a táska mélyén keres valamit. Mikor megtalálta kihúzta és a kezében a nyakláncot és a karkötőket látom. A nyakláncot felveszi a nyakába, az egyik karkötőt felteszi a bal csuklójára. A másikat még egy ideig fogja és lehajtott fejjel figyeli, majd megfogja a jobb csuklómat és felteszi rá a karkötőt. Felnéz rám mire rá mosolygok majd újra a két karkötőt figyeljük, az enyém fekete karkötő fehér medállal az övé pedig az ellentéte fehér karkötő fekete medállal.

A FŐNÖK UNOKÁJATahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon