Kitaba başlamadan önce okumaya başladığınız günün tarihini yorum bırakır mısınız?
Boş odaya bavulumu sürükledim,ayağımdaki hafif topuklu ayakkabı her adım attığım da boş odada yankı yapıyordu.
Gözlerim yerden tavana kadar uzun olan cama takıldı,beyaz tozlu perdeyi kenara ittirip dışarıya baktım.Deniz manzarası ya da yeşillik görmeyi umarken karşı komşumun karın kasları karşıma çıktı.
Çocuk yerdeki basketbol topunu alıp ileriye doğru fırlattı.
Evde basketbol mu oyuyordu?Cümlenin zenginliğine bakar mısınız.Ben onu yapmaya çalışsam evde bir tek bile porselen bırakmazdım,Tabii annemde terliğiyle peşimi bırakmazdı.Çocuk kafasını bana doğru çevirdiği an gözlerim fal taşı gibi açıldı. Çocuğun beni görmesinin ardındaki şaşkınlığı mı bir kenara koyup hızlıca perdeyi kapadım. Şuan ki durumum kocaman bir 'hasiktir' di. Bir kaç saniye perde kapalı şekilde durduktan sonra yavaşca perde den gözükmeyecek kadar küçük bir bölüm açtım ve kafamı oradan uzattım. Çocuk suratında ki şok olmuş ifadeyle sırıtıyor du. Allah affetsin yakışıklı çocuk. Çok geçmeden tekrar basketbol oynamaya başladı ve bende o koca kafamı geri çektim.Telefonumun titremesiyle kendime geldim. Arayan Tuana'ydı.
Çocukluğumda burada yaşıyordum fakat babamın işlerinden dolayı taşınmamız gerekmişdi. Ha, bu arada adım Bade Su. Arkadaşlarım genel olarak Bade ismini kullanıyorlar. Lise son sınıfım, yani 18 yaşındayım. Annem ve babam şuan da Balıkesir de yaşıyorlar. Babam işleri düzelince beni daha güzel okutmak için geri İstanbul'a yolladı. Ve annemin büyük ısrarları sonucunda İstanbul da eski yaşadığımız eve geri geldim."Alo"
"Alo, he açtı ceyda dur iki dakika ben konuşayım. He naptın kanka geldin mi bizim siteye?"
"Hahahaha, ceyda yine mi sizin eve geldi."
"Bizim evden çıktığı yok ki kanka. Babam artık kendi kızı gibi görüyor. Ailede benden çok sevilmeye başladı. Neyse Kanka bizim evin yerini biliyor musun söylememe gerek var mı. "
"Tabiki biliyorum neyse kapat sen geliyorum şimdi."
"tamam çabuk gel özledik seni" Telefonumu kapattığım gibi cebime atıp dışarı çıktım ve koşmaya başladım. Hemen Tuana ların evini buldum ve zile bastım o kadar heyecanlıydım ki onları uzun süre sonra ilk defa görecektim. 6-7 saniye bekledikten sonra üzerime bir ağırlık geldi ve yere düştüm. Salak Tuana üstüme atlamışdı. Tuana komik ve aşırı arkadaş canlısı biridir, onu görüp sevmemeniz mümkün değildir. Ceyda ona göre dışarıda ki insanlara daha soğuk ama yakın olduklarıyla da bir o kadar yakındır ve çok iyi ve güzel bir kızdır.Eskiden her okula gittiğimizde genellikle ceydaya 2 veya 3 çıkma teklifi gelirdi.Ha bu arada ceyda Milli takım oyuncusuydu ve çocukluk arkadaşım bulut ile çok güzel bir ilişkisi vardı.
"Salak Tuana kalk kızın üstünden boğulacak şimdi" Tuana sanki Ceyda ya inat daha çok sıkmaya başladı. Cidden boğulucaktım.İkisiylede sarıldıktan sonra içeri girdik.Uzun zamandan beri görüşmediğimiz için 1 veya 2 saat boyunca aralıksız kahkahalar eşliğinde sohbet ettik.
Sonra ceyda sevgilisinden mesaj alınca telefonuna gömüldü ardından tuana havada gördüğü sineği öldürmek için koltuğa çıktı ve koltukta zıpladığı için dengesini kaybedip yere düştü,Ceyda Tuana'yı kaldırmak için ayağa kalkınca Tuana kalkmak için Ceyda'nın bacağını tuttu ve Ceyda da onunla birlikte yeri boyladı.Ceyda ana bacı Tuana ya söverken bir andan Tuana'nın saçlarını çekiştiriyordu.Ben ise İkisini ayırmak yerine videoya çekiyordum.
Tuana ceyda 'nın bacağını ısırınca ceyda 'nın evi sallayan çığlığıyla kulaklarımı kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar
Humor"Kulağının arkasındaki çicek solucak olabilir ama unutma ki sen kalbimde asla solmayacaksın"