2-TANIŞMAK

29 4 27
                                    

Öncelikle slm arkadaşlar. BU BÖLÜMÜ YAZMAK İÇİN 1 AYDIR UĞRAŞIYORUZ ÇÜNKÜ BEN (TUANA) BUNU YAZARKEN ÇOK EFKARLIYDIM O YÜZDEN BUNUN FARKINDA OLUP İĞRENÇ BÖLÜM YAZDIM SONRA CEYDA DEDİ Kİ KANKA BEN BUNU DÜZENlERİM 1 AYDIR BEKLİYORUM DÜZENLEMEDİ .) (Amacın beni insanlara kötülemek mi nankör tuana :o (ceyda)
Alarmın çalmasıyla uyandım. Koltukta uyuduğum için sırtım biraz ağrıyordu. Telefonumu elime alıp biraz oyalandım yaklaşık on dakikadır telefonumla ilgilendiğim için hemen bırakıp tuvalete doğru ilerledim. Tuvalette işlerimi halledip elimi ve yüzümü yıkayıp çıktım. Sabahları iştahım olmamasına rağmen okulda acıkmamak için buzdolabına doğru ilerleyip neler yiyebileceğime baktım hoş fazla seçeneğim yoktu. Elime bir yumurta ve tava aldıktan sonra yumurtamı çırpmakla başladım. Tavayı biraz yağlayıp üzerine yumurtayı döktükten sonra bir salatalık alıp doğradım ve tabağa yerleştirdim. Kahvaltımı hazırladıktan sonra salonda ki orta sehpaya koyup telefonumu da elime alıp yemeye başladım. (kendi yemek hayallerimi yazdım acıktım arkadaşlar hep açım..(T) (oruçluyum mal tuana (C)

Yemeğimi bitirip kirlenmiş tabak ve çatalımı mutfağa bıraktıktan sonra üzerimi değiştirmek için yukarı çıkıp odama girdim, bavullarım hala buradaydı. Dün evin sadece boyama işini halledebilmiştik. Bavuldan siyah bir t-hsirt ve kot bir pantolon alıp giyindim. Saçlarımı açık bıraktım zaten hafif bir dalgası olduğu için bir şey yapmam gerekmiyordu. Makyaj çantamı alıp tuvalete doğru ilerledim tabiki çok bi şey yapmıyordum. Sadece rimel ve nemlendirici sürüp bırakıyordum. Okula giderken makyajı abartan kızlardan hiç bir zaman hoşlanmamışımdır. Sırtıma bir siyah çanta alıp evden çıktım.Kitapları bugün okulda alacağım için çantamın içinde sadece defter ve kalem kutu vardı.Telefonumu arka cebimden alıp Ceyda'yı aradım.

"Günaydın."

"Günaydın Bade. Hazır mısın?"

" Evet hazırım nereye geleyim? Ve ne ile gidiyoruz?"

"Bulutun arabasıyla gidicez. Dış kapının oraya gel seni bekliyoruz."

"tamamdır."

Telefonu kapattığım gibi çantamı elime geçirip anahtarla kapıyı kitleyip dışarı çıktım. Yan villanın orada durmuş rüzgar'ı görünce kaşlarımı çattım.O da mı bizimle gelicekti?

Yavaşca bana yaklaşırken boğazımı temizledim.Bir anda detone olup çocuğa rezil olmak istemiyordum.Rüzgarın Elindeki gitar görünce yüzümde buruk bir gülümseme oluştu.
Ortaokulda Tuana Ceyda ve benim bir grubumuz vardı.Ben piyano çalıyordum,tuana gitar çalıyordu ve solist di,Ceyda ise keman çalıyordu.
Hatta o zamanlar rüzgar da yanımdaydı ısrarla teoman papatya şarkısını söylememizi istiyordu.Gözlerim dolarken bir yandan yüzümde bir tebessüm oluştu.Karşı komşumun adının ilk aşkımın adıyla aynı olması bana onu daha çok hatırlatıyordu.Rüzgar daha yanıma yaklaşamadan tuana arkamdan sarıldı

"naber kız papatya"demesiyle arkamı dönüp sarılmasına karşılık verdim "iyiyim tuti senden" dedim.Çocukluğumdan beri rüzgar sayesinde yakın arkadaş grubunda papatya olarak anılırdım.

"Hadi geç kalıcaz binin arabaya." Bulut'un konuşmasıyla hepimiz arabaya bindik.Rüzgar ön koltuğa Bulut'un yanına oturdu,Ceyda arka koltukta sol tarafa, Ben sağ tarafa, Tuana da ortaya oturmuştu.Uzun bir süre kimse konuşmayınca "Ben hangi sınıfta olurum sizce?" diyip sessizliği böldüm.

"Bir fikrim yok ama nerde olursan ol seni aldırırız bizim sınıfa." dedi Ceyda.Kafamı sallayıp Bulut'a döndüm"Batuhan sizin sınıfta mı?" dedim,bulut daha ağzını açamadan tuana hafif yerinde kıpırdayıp "Evet. O ilk kardeşini okula bırakıyıp daha sonra geliyor." dedi.Gözlerim hafifce ona kayınca ne olduğunu çözmek için Ceyda'ya baktım,O da bana bakıyordu.Sadece benim duyabileceğim şekilde 'sonra anlatırım' dedi ve önüne döndü.

RüzgarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin