3-Rüzgar

11 1 3
                                    

Lgs matematik sorularını hazırlayan amcalara teyzelere selam sizin yüzünüzden hiç bir yere gidemicem pü amk

Bu arada bir açıklama yapmak istedim.İçinizden "bu bade rüzgarı nasıl tanımadı amk" diyenler varmış.Rüzgar ile bade tanıştıklarında daha çok küçüklerdi ve bade onunla olan anıları silik silik hatırlıyor yüzünü çok hatırlamaması normal ve zaten zamanla insanın yüz tipi değişebiliyor.
.....
Tam yukarıya battaniye götürürken zil çalınca battaniyeyi merdivene bırakıp kapıyı açmaya gittim.

Rüzgar sırılsıklam olmuş bir vaziyette bana bakarken ben daha bir şey demeden açıklamaya başladı.

"Anahtarları evde unutmuşum annemlerde bugün sabah yurtdışına gittiler,ee saatte geç olmuş çilingirde çağıramam"diyip telefonunun ekranını açıp saati gösterdi.

Bir şey demeden onu hızlıca içeriye çekerken.
"Çok fena ıslanmışsın sen"diyip bir koşu koltuğun üzerindeki pikeyi alıp rüzgarın etrafına sardım.

Kapının önünde misafir çocuğu gibi beklediğini görünce salona doğru çekiştirip şöminenin önünde oturtturdum.
O şöminenin önünde ısınmaya çalışırken hemen mutfağa gidip ona sıcak çikolata yaptım.
Geri geldiğimde pike ile saçlarını kurutmaya çalıstığını görünce sıcak çikolatayı önündeki sehpaya bırakıp banyonun önündeki henüz açmadığım kolilerin içinden saç kurutma makinesini bulup yanına doğru ilerledim.
Geldiğimi farkeden rüzgar televizyondaki gelinim mutfaktayı eliyle gösterip
"Bunu mu izliyorsun?"dedi.
"Ah evet bugün sizinle buluşucam derken yeni bölümü kaçırdım özetini izliyorum"diyip fişi takıp kurutma makinesini çalıştırdım.

Kurutma makinesini vermemi beklediğini farkettiğimde "Sen sıcak çikolatanı iç,havale geçirmeni istemeyiz"diyip kurutma makinesini saçlarına çevirdim ve hafifce saçlarını karıştırmaya başladım.

Televizyonda dans eden yarışmacaları görünce
"Kim elendi kaçırmışım"dedim.
"Şu cazgır olan"dedi sıcak çikolotasından bir yudum alırken.
"Hıı sarı çiyan yani"dedim kurutma makinesinin fişini çekerek.Kafasını onaylarcasına sallayınca kumandayı alıp kanallara bakmaya başladım.
Karşıma aşk - ı memnu çıkınca kumandayı kenara bırakıp elimi çekirdek kabına daldırdım.

Gözlerini bana çevirip"Su" dediğinde ağzım dolu olduğu için cevap vermeden gözlerimi ona çevirdim.Gözleri bir bana bir diziye kayarken "Bunu izlemeyi düşünmüyorsun değil mi? "dedi.

Kaşlarımı çatıp ona bakınca
"Bunu izleyeceğine flash tv den bulaşık makinesini izlesen daha az ıq kaybedersin"
Dedi.Gözlerim fal taşı gibi  açılıp Ağzım aralandığında gelecek felaketi farketmiş gibi elleriyle kendini az öteye kaydırdı.

Milli dizimize hakaret ediliyor lan.

"Aşk-ı memnu kutsaldır,Hem hiç behlülün şerefsizliğini,bihterin itliğini, adnanın saflığını ,nihalin işi gelmeyince bayılmasını, firdevsin yavşaklığını ,bülentin kerizliğini izlemeden bir ömür geçer mi be"dedim tek nefeste.Rüzgarın anlamasız bakışlarını görünce ayaklandım.

"Bu böyle olmayacak eğer üstünü değiştirmezsen sabaha mehmet ali erbil çakmış gibi hissedersin"diyip arkamı döndüm ve kenardaki kuzenimden kalan bana elbise gibi olan tişörtleri karıştırdım.
Bu kıyafet küçük gelince senden küçük olan akrabana verme geleneğini bulanın amk.
Sadece 2 kuzenim var ve zaten onlarda erkek,üstünde emenike yazan tişörtlerini götüme mi sokucam Allah aşkına.

En üstten bir tane tişört çıkartıp ona uzattım.
Rüzgar uzattığım Üstünde Fenerbahçe yazan tişörte bakarak

"Su, ben Beşiktaşlıyım siksen giymem bunu"dedi.
Tişörtü geri çekerken elimi çakması için kaldırıp "Helal be"dedim.
Hem Beşiktaşlı hem de burnu düzgün....Hayır bade sus bi .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RüzgarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin