3. Profesoara🔞(I)

13.8K 160 23
                                    

cap 1


Ochii mei erau ațintiți chiar de la începutul nenorocitului de bal de sfârșit de liceu pe frumusețea profesoarei de biologie.

Era noua si foarte tinerica, proaspata ieșită din facultate. Trebuia sa recunosc ca ma holbam la fundul ei la fiecare ora fara nicio problema.

Mai erau profesoare frumoase in scoala mea care arătau demențial, dar femeia zvelta, bruneta si cu un chip de o frumusețe rară ma fermecase inca de la început.

Si asta era singurul motiv pentru care as fi rămas repetent de buna voie, insa stiam ca tatălui meu nu i-ar conveni sa ma vada repetent in timp ce băieții colegilor lui treceau cu brio de examenul vieții.

Sandra, pe numele ei, stătea la masa lângă profesoara de română si cea de franceza. Toate erau destul de tinere, avand pana in treizeci de ani si se înțelegeau de minune, însă arătau si foarte bine.

Rochia ei verde i se strângea pe formele voluptoase si nu puteam sa nu admir coapsele frumoase ale femeii si sânii ce ieșeau puternic in evidență datorită marimii lor, chiar daca nu avea un decolteu prea adânc.

Avea părul lăsat liber, usor ondulat, ce ii cădea in valuri pe umerii lati. Machiajul ei era unul simplu, ca deobicei, insa care ii accentua frumusețea ochilor ei grei. Însă elementul care mie imi placuse cel mai mult din prima clipa in care am vazut-o a fost colierul cu diamante, atrăgând atenția spre frumusețea claviculei evidente si a gatului ușor lung si subțire.

Si trebuia sa recunosc ca imi imaginam mana mea strangandu-se in jurul gâtului ei, in timp ce cu cealaltă ii mângâiam spatele. Si numai imaginea ei ma facea sa am o erecție uriașă.

-Iubitule. Murmura Cristina, iubita mea, in urechea mea. Mai stăm mult aici? Intreba ea lingandu-mi usor urechea si pentru o secunde mi-o imaginasem pe profesoara mea in locul ei, sugandu-mi lobul urechii si plimbandu-si mâinile pe pieptulul meu.

-Daca vrei sa pleci, fa-o. Ii spun simplu si ma indepartez de ea, imediat cum imi revin din starea creată.

Nu erau puținele dațile in care mi-o imaginam pe profesoara in genunchi la picioarele mele sau sub mine gemand de placere. Ba chiar avusesem parte de o groaza de distracție, la fel si colegii mei, la orele despre sistemul reproducator, cumva fiecare gasise o groaza de întrebări sexuale pe care i le puseseră, iar ea fusese stânjenita pana peste cap.

Imaginea cu obrajii ei înroșiti si coapsele stranse din orele acelea nu putea fi uitata de mine. Făcusem o pasiune pentru tânăra profesoara, desi stiam ca nu e in regula.

Diferența de cinci ani dintre noi nu reprezenta un aspect important, implinisem deja douăzeci de ani acum o lună, desi colegii mei nu depășeau vârsta de nouasprezece ani, eu eram un pic mai in varsta ca restul.

Ma asezasem pe un scaun in coltul încăperii, ne aflam intr-un club destul de cunoscut si frumos amenajat, insa eu nu ma distram, planuiam sa ma despart de Cristina având in vedere ca nu mai reprezenta o prioritate pe lista mea.

O lăsasem insa sa se distreze astăzi, nu voiam sa ii distrug ziua. Gândurile mele au devenit nule cand am vazut-o pe Sandra miscandu-si soldurile mari si apetisante pe ringul de dans, insa nervii mei s-au intins la maxim cand am vazut un bărbat langa ea.

Vazusem cum o apucase brutal de talie si o trase intr-un sarut fortat. Ma incrunt neplacandu-mi ce vad, mai ales cand ii vad mainile încercând sa il împingă. Apoi o trage dupa el prin mulțime spre ieșirea din spate.

Ma ridic, fara sa stau prea mult pe gânduri in picioare, simțind ca ceva nu e in regula, si ma indrept incet spre iesirea din spate. Imediat ce ajung in dreptul ei o deschid cu grija sa nu fac foarte mult zgomot si atunci cand aud suspinele Sandrei imi inclestez pumnul si trântesc usa.

Cand ochii mei întâlnesc imaginea omului violand-o pe Sandra ce plângea de durere in timp ce el se infingea cu putere in ea, tinandu-i mana la gura, ma infurii.

Ma năpustesc asupra lui si il trag de pe ea, auzind-o cum cade in genunchi scancind, însă ma concentrez pe jigodia ce ii facea rau aplicandu-i zeci de pumni in față. Cand il las aproape fara vlaga ma ridic stergandu-mi sangele de pe maini si ma indrept spre Sandra.

O ajuta sa se ridice si o iau in brate, in timp ce ea plange cu fata pe umarul meu. O apuc de dupa genunchi si de spate, realizand ca nu poate sa mearga si ma indrept spre masina mea.

O asez pe scaunul din dreapta si inchid usa si ma indrept spre cealaltă usa, pe care o deschid rapid si intru inauntru. Chipul plin de lacrimi al femeii pentru care făcusem o pasiune ma distrugea.

Am pornit motorul mașinii si am plecat de acolo cat mai repede.

Fantezii🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum