-Addison, ce va zice mama ta când va vedea ca ai luat iarăși patru? O întreba dirigentele pe eleva sa de doar șaptesprezece ani care îl privea rusinata.
-Va rog, domnule profesor, nu ii spuneți mamei! Implora fata.
-O sa rămâi după ore ca să îți explic câte ceva, o voi suna eu pe mama ta și o voi anunta, acum du-te! Ii spune el făcându-i semn cu mâna.
Își apucă telefonul și geanta și ieșise din clasa lui îndreptându-se spre ieșire. Avea o ora libera la dispoziție sa facă ce vrea, după care mai avea un curs și totul se termina.
Forma numărul mamei lui Addison și aștepta să răspundă cu un zâmbet miselesc pe buze.
-Bună, iubito! Ii spuse el cu vocea lui joasa de îndată ce aceasta răspunse.
-A, bună, iubitule! Ce faci? Întreba femeia la celalalt capăt al firului.
-Ma gândeam sa îți fac o vizita. Murmura el și zâmbi, doar imaginea ei în genunchi îl relaxa.
-Ai ora libera? Întreba ea și auzi zgomotul tastelor, semn ca încă era la muncă.
-Da, după care mai am un curs. Plus ca trebuie sa ne vedem ca să vorbim. E important! Spuse el dur, știind ca femeia sigur va accepta.
-Bine, pai atunci plec de la birou și vin la tine? Întreba femeia și ii putea observa tremurul vocii.
-Da. Spuse el simplu și închise. După ce uber ul îl lăsase în fata blocului, intrase înăuntru și luase liftul pana în dreptul apartamentului său.
Apasă pe clanta și văzu ca ușa era deschisa, semn ca femeia ajunsese înaintea lui. De îndată ce închise ușa în spatele lui cu cheia își simți corpul lipit de perete și deși era întuneric știa cine era.
-Ai venit... Murmura ea lipindu-si buzele de pieptul său. Bărbatul rânji și ii prinse soldurile in palme lipind-o si mai mult de el. Mârâi când observa ca se dezbrăcase de haine și rămăsese în lenjerie.
-O sa te superi dacă îți rup lenjeria și vei fi nevoita sa te duci fără ea înapoi la muncă? Întreba el trăgând de materialul elastic spre el. Femeia râse și își duse buzele lângă ale lui.
-Nu. Doar gândește-te dacă îmi va scăpa ceva pe jos și fusta mea scurta se va ridica și toată lumea va avea acces la ce ai tu... Cred ca ar fi foarte incitant, nu? Toți sa vadă, însă să nu poată ajunge niciunul. Spune ea plimbându-si buzele pe maxilarul său.
-Atunci ai grija sa nu îți cada nimic! O amenință el strangandu-i cu putere soldurile și împingând-o pe ea în perete. Pentru ca altfel va trebui sa te pedepsesc... Continua el cu seriozitate și femeia își linse buzele.
Își lipide brutal buzele de ale ei și ii ridică ambele picioare în sus, aceasta punându-le în jurul sau pentru a se susține.
Acesta o puse cu fundul pe masa din sufragerie și o împinse pe spate. Ii trase de sutien pana îl rupse și femeia suspina de plăcere. Tot timpul ii placusera bărbații duri însă nu ar fi crezut vreodată ca profesorul fiicei sale va deveni iubitul ei ascuns.
Se cunoscuseră la o ședință cu părinții, unde pe ea o rugase sa rămână ca să discute despre situația fiicei ei, însă lucrurile cumva au degenerat pana când Addison nici măcar nu mai apărea în ce vorbeau ei și s-a trezit întinsă pe catedra cu el între picioarele ei.
Lipsa unui partener de foarte mult timp își spusese cuvântul, asa ca acceptase fără sa stea pe gânduri tot ce ii făcuse el și de atunci se întâlneau constant.
-Ma înnebunești! Striga femeia atunci când acesta ii rupse și chiloții și ii arunca prin cameră. Se așeza în genunchi și ii despărți picioarele, însă nu înainte de a se uita la ceas, văzând ca mai are mult timp pana începe ultimul curs.
Sărută locul umed și femeia își arcui spatele de plăcere. Și cel mai bun lucru la iubitul ei era ca de fiecare data era diferit și deși se întâlneau de doi ani totul era ca la început.
II făcuse un oral pana când aceasta își dădu drumul și apoi o întoarse cu spatele și își dădu jos cureaua. Ii plesni fesele de doua ori cu curereaua și apoi o arunca în fata ei pe masă.
-Dacă as avea mai mult timp te-aș lega și te-aș face sa înnebunești de placere... Murmura el și se potrivi la intrarea ei. Se adanci ușor și femeia tot scanci, nici pana în prezent nu se obișnuise cu senzația lui în interiorul ei, însă lui asta ii plăcea cel mai mult, era strâmtă ca la început.
-Mi-aș fi dorit sa am mai mult timp. Ii spuse el când totul se termina punându-și la loc cureaua. Ce voiam sa îți spun este ca azi o țin pe Addison mai mult la școală ca să ii explic capitolul, e varza, scumpo, și în cateva luni are examen. Știi ca nu vreau sa pice. Zice el pe un ton ușor trist.
-De ce nu vii acasă la noi? Întreba ea confuza.
-Nu as rezista sa fii atât de aproape de mine și eu sa nu fiu între picioarele tale... Ii spuse el rânjind și sarutandu-i scurt buzele. Trebuie sa o ajut pe ea, nu sa ma uit după tine. Zice și ii făcu cu ochiul.
-Bine, iubitule, cum consideri. Zice ea și da din umeri în timp ce își lua hainele pe ea.
-Plec acum, altfel o sa întârzii. Ai grija de tine! Murmura el și își lua toate lucrurile ieșind pe ușa fără a mai spune altceva.