7. Menage A Trois 🔞

8.4K 101 10
                                    

-Sărut-o. Zice băiatul liniștit indreptand paharul plin cu alcool spre bruneta ce dansa singura.

-Ce? Cum adică? Nu îmi plac fetele. Am crezut ca ai înțeles asta după ce am fost împreună 5 ani. Spune fata dându-și ochii peste cap amuzata și totodată rușinata.

-O haide, Azure, știm amândoi ca îți plac și fetele, știu ca o placi, am văzut cum o privești, nu sunt chior. Spune băiatul râzând și lua o înghițitura din bautură sa.

-Cred ca glumești. Încearcă ea sa se ascundă, însă el ii prinde bărbia între degete și își apropie buzele de ale ei.

-Știu ca vrei, iubito... Murmura el și își presa buzele de ale ei. Obrajii ei se înroșira instant și îl prinse cu palmele de solduri. Băiatul își lasă paharul pe masa de lângă ei și ii prinse fundul cu o mana, în timp ce cu mana cealaltă o strângea ușor de gât. (asta nu suna bine în romana, choke meee=))))

-Dylan... Vru ea sa spună ceva dupa ce se despărțită din sărut însă el o oprise.

-Distrează-te, iubito, meriți. Își apuca paharul din nou în palma și pleca de lângă ea lăsând-o confuza.

-Poate ca ar trebui sa faci asta, Azure, poate ca ar trebui sa îți învingi fricele și sa accepți ca îți plac și fetele.... Se încuraja singura și se îndrepta spre Hayley, poate ca era cu adevărat momentul în care sa accepte asta.

-Hey, Azure, ce faci? Striga fata cu un zâmbet larg pe buze atunci când ajunse lângă ea, se vedea ca era ușor amețita și ca se distra. Azure se bloca și nu știu ce sa facă asa ca ii prinse cu ambele mâini fata și o sărută forțat.

Hayley se liniști sub atingerea buzelor ei fine și o trase mai aproape de ea. (pot sa descriu de acum ceva în engleza pentru ca în romana suna prea greșit și ciudat și idk nu vreau sa înnebunesc ca nu îmi place ceva cum e scris so basically nu mai scriu acea chestie :))

-Wow... Șopti Hayley pe buzele ei cu privirea atintita în ochii ei aurii. Trebuia sa facem asta de mult! Exclama ea și o trase după ea într-o camera.

Era întuneric bezna și nu putea vedea nimic, asa ca se trezi aruncata pe un pat și înghiți în sec când ii simți coapsele lui Hayley deasupra pântecelui ei.

-Hayley, ce faci? Întreba Azure ușor speriata.

-Um, am crezut ca și tu vrei din moment ce... Daca vrei sa ne oprim e ok... Spune fata supărată aruncându-se pe cealaltă parte a patului.

-Nu am zis ca nu vreau, dar e prea brusc, nu am mai făcut asta pana acum... Admite ea înghițind în sec.

-Oh, atunci o sa fie interesant! Exclama ea și se ridica. Deschide ușa și îl trage după ea pe Dylan pe care abia reuși sa îl vadă datorita luminii de afara. Așteptam atât de mult Azure! Continua ea entuziasmata. Azure era socata și confuza.

Însă când mâinile i s-au prins brusc și se simți legata de pat se sperie și țipă.

-Ok, fraților, asta devine ciudat de ce ma legați!? Și de ce mama vieții ești și tu aici Dylan? Exclama ea nervoasa. Dylan doar rase scurt în timp ce Hayley ii dădea jos fusta scurta pe care o purta.

-Îți răspund eu. Zice Hayley și ii linse ușor interior coapsei. Știu ca ma placi de vreun an și ceva și știu ca ți-era frica sa recunoști și mai știu ca încă îl placi și pe Dylan și cum eu și Dylan suntem împreună și totuși te placem și pe tine știam ca vei ceda ușor și ne putem distra împreună, trebuie doar sa vezi cum se simte și vei veni singura pentru mai mult. Explica ea pe graba apăsând pe un buton și în camera apărând o lumina roșie de la leduri.

-Dezleagă-ma, vreau sa plec! Tipa ea nervoasa dând din mâini.

-Nu, iubire, nu pleci nicăieri. Vorbi de data asta Dylan rupandu-i lenjeria și ridicându-i bazinul.

-Sunteți nebuni!


Kind of similar cu celalalt, but i kind of like it so why not. :))
my bisexual side and freaking daddy issues and tie me up issues and choke me till I die issues are showing off :)))

Fantezii🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum