-Elizabeth, du tu noului vecin asta. Vorbeste mama sa calma facand semn spre o prajitura de pe masa luandu-si geanta. Ma grăbesc sa plec la munca, însă idn fericire am reușit sa o termin. Pa, scumpo. Spune pupandu-si fata pe ambii obraji.
-Pa, mama. Spune fata zambitoare. Apuca prăjitura si iese pe ușă, inchizand-o in urma ei. Începe sa meargă si sa traversese strada, ajungând in scurt timp în fata usii casei noului vecin. Batu scurt in usa si aștepta zambitoare.
-Buna ziua, domnule Taylor! Spune fata imediat ce bărbatul deschise ușa, însă privirea ei ramase pierduta pe trasaturile bine definite ale bărbatului. V-am adus a-asta in semn de bun venit, mama a-a facut-o. Continua ea, balbaindu-se usor.
-Buna, scumpete. Mulțumesc frumos, intra te rog. Spune bărbatul ranjind si deschizand mai tare usa. Fata ii inmana tava si el o luase. Ia loc pe canapea, vrei un suc, ceva? Intreba el după ce pusese tava pe masa, intorcandu-se si rezemanandu-se de tocul usii.
-Mulțumesc, domnule Taylor, dar nu este nevoie. Bărbatul zâmbi si se apropie de ea, asezandu-se foarte aproape de ea.
-Cum te cheama, scumpo? Intreba el cu un zâmbet strengar pe buze.
-Elizabeth, insa puteți sa imi spuneți Lizzie sau Eliza. Sopti fata cu degetele in poala.
-Frumos nume, Eliza. Spune el punandu-si palma pe coapsa ei. Câți ani ai, Eliza? Spune accentuandu-i numele si muscandu-si usor buza.
-Saptesprezece, domnule Taylor, dumneavoastră? Intreba fata usor stânjenita fixand cu privirea mana barbatului.
-Treizeci. Spune incepand sa isi miste usor mana pe coapsa ei. Eliza, spune-mi, ti-a mai facut cineva asta? Spune el atingandu-i usor zona intima prin materialul blugilor.
-Da... Spune fata si isi musca buza cand bărbatul o stranse usor.
-De cate ori? Intreba el cu buzele apropiate de urechea ei.
-De trei ori... Șopti fata cu mâinile tremurânde si respiratia intre-taiata.
-Esti o fetiță cuminte, nu-i asa, Eliza? Intreba acesta lingandu-i usor lobul urechii si deschizand cureaua pantalonilor.
-Da... Spune fata ametita deja ce ii facea bărbatul, inchise ochii si isi musca puternic buzele.
-Spune-mi daddy, ma excita. Ii ordona el si fata aproba usor din cap. Se aseza in genunchi in fata ei si ii trase pantalonii in jos, avand cale libera la coapsele mari si frumoase ale fetei.
-Ah, daddy... Gemu fata cand bărbatul ii desparti brutal coapselor si o împinse pe spate.
-Esti atat de udă. Spune el cu un ranjet mulțumit pe față. Isi lipise buzele de zona ei intima peste materialul subtire al lenjeriei din dantela a fetei. Da-ti jos maioul. Ii ordona el iar ea executa imediat.
Ranji la vederea sanilor plini ce fusesera eliberați de materialul stramt al maioului. Il prinse pe unul in palmă începând sa il stranga usor in timp ce cu cealaltă mana tragea in jos de lenjeria ei.
Isi linse buzele la vederea zonei intime a fetei neacoperita de nimic si ofta de placere.
-Iti place dur, scumpo? Intreba el cu buzele lipite de partea ei intima.
-Da... Murmura fata si atunci bărbatul isi infipse usor dintii in pielea fina a fetei.
-Da, cum? Intreba el.
-Da... Daddy, imi place dur. Completa fata imediat. Atat avu nevoie barbatul sa auda ca o întoarse pe spate si ii ridica bazinului.
Fara niciun avertisment intrase brrutal in ea, facand-o sa urle de durere, era foarte stramta, iar el era clar mult prea mare pentru ea. Insa cu cat o penetra mai adanc si mai dur ea se mula mai mult pe marimea lui.
-Daddy.... Tipa fata de placere cand isi dadu drumul.
-Vreau sa te mai vad, puștoaico, am multe sa iti arat. Spune el facandu-i cu ochiul după ce o intoarse cu fata spre el. Pentru azi e suficient. Spune el rânjind si incepand sa o imbrace.