4. Iubitul Prietenei Mele🔞(I)

10.6K 179 13
                                    

Jacob este iubitul prietenei mele, Sara, sau cel puțin aproape iubitul ei. Se cunosc de ani de zile și se plac de o groaza de timp, dar amândoi sunt prea idioți sa își dea seama. Merg la întâlniri și se comporta ca un cuplu, însă niciunul dintre ei nu face oficiala treaba asta.

Insa asta nu schimba cu nimic faptul ca acum sunt alături de Jacob, fără Sara, într-o baie sărutându-ne pana nu mai putem respira. Deși nu am recunoscut niciodată, mai ales din cauza situației ciudate dintre cei doi, mereu am avut o pasiune ascunsa pentru acesta.

Dar am tăcut și am înghițit în sec de fiecare data când ii vedeam pe cei doi privindu-se ca doi îndrăgostiți și îmi doream sa ma ascund și sa nu ma mai las văzută niciodată.

Acum însă totul stătea diferit, cei doi se certasera, iar Jacob ma rugase sa vin după el în club. Am acceptat, deși aveam presimțirea ca nu era tocmai bine.

-Jacob, ce faci aici? Întreb eu nedumerita privindu-l pe sub gene cum duce paharul plin cu alcool la buze dandu-l imediat pe gât. Lasă ala! Spun eu luându-i sticla de lângă el. Ma așez pe scaunul înalt de lângă el și îl forțez sa se uite la mine. Ce s-a întâmplat? Încerc eu sa îl fac sa îmi vorbească, ma sunase nervos spunându-mi sa vin în club pentru ca vrea sa vorbim, iar eu m-am conformat imediat.

-Ești frumoasa, Kylie! Îmi spune el și după sughita punându-și o mana pe fata mea și mangaindu-mi pielea obrazului. Ma încrunt, privindu-l totodată confuza.

-Ce-i cu tine? Continui eu în încercarea mea de a-l face sa îmi spună motivul supărării lui.

-M-am certat cu Sara. Ma anunta el cu un zâmbet amar pe față. Dar las-o pe ea! Continua schimbându-și expresia feței. Mi-a fost dor de tine, Kylie! Exclama el și ma trage în bratele lui.

-Ah, ușurel, J! Tip eu panicata strângându-l puternic în brate din dorința de a nu cădea de pe scaun și poate, deși nu vreau sa recunosc, faptul ca se simțea asa de bine sa fiu în bratele lui. Deși mirosea categoric a alcool, parfumul sau se simțea atât de bine, iar acum ma aflam cu fata în scobitura gâtului sau unde puteam sa ii inhalez mirosul pielii și al parfumului sau minunat.

-Mi-ar plăcea sa o spui în alt context... Șopti el încet, crezând probabil ca nu îl aud, ma încrunt și ii strâng umărul în palmă.

-Ce vrei sa zici, J? Întreb eu confuza, încercând sa ma dezlipesc de el.

-Ești minunata, Kylie... Murmura el strangandu-mi corpul în bratele lui puternice imobilizandu-ma și nelansandu-ma sa ma mișc.

-Ești beat, J! Dă-mi drumul! Ripostez eu nervoasa, esuand totuși la a ma îndepărta de corpul lui.

-Nu, Kylie... Murmura el și îmi prinse gatul cu una din maini, forțându-mă sa îmi ridic capul spre el. Ești asa frumoasa... Îmi spuse el cu un zâmbet strengar pe față. Îmi strânge ușor gâtul în mana și un geamăt scurt îmi iese printre buze.

-J, serios acum! Ce faci? Spun eu brusc panicata. Situația îmi era de-a dreptul necunoscuta. Jacob niciodată nu și-a arătat interesul fata de mine și în niciun caz nu am vorbit vreodată suficient de mult încât sa ajungem la ceva mai mult de niște întrebări obișnuite, asa ca în cazul asta complimentele din partea lui pentru mine sunt ceva cu siguranță necunoscute.

-Ceva ce tot îmi doresc sa fac de ceva vreme! Îmi spune el și își lipește puternic buzele de ale mele. Rămân nemiscata și totodată șocată. Nu ma asteptam la asta, nu mi-aș fi permis nici măcar sa îmi imaginez asta și totuși se întâmplă. Ii sărut iubitul prietenei mele, dacă relația dintre cei doi s-ar putea numi iubire.

Fantezii🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum