2. Threesome🔞

16.9K 182 13
                                    

-Ma exciti, Lia. Ii șopti barbatul in ureche. Chiar vreau sa cunosti pe cineva in seara asta. Spune el ranjind parșiv.

-Harry, chiar e nevoie? Nu vrei sa fim doar noi doi? Spune fata apucandu-i incet zona intima in palma si frecând usor făcându-i cu ochiul.

-Iti promit ca o sa te distrezi. Zise bărbatul apucand-o de mana si tragand-o prin multime. O urca la etaj si o impinse intr-o camera.

Surpriza ei fusese sa vada o femeie goala cu un bici in mana in acea camera.

-Harry, ce e asta? Spune ea dandu-se cu cativa pasi in spate in timp ce bărbatul doar rase usor prinzandu-i fundul in palme.

-Ti-am zis ca ne vom distra. Spune si ii face cu ochiul impingand-o pe pat. Tanya iti las cateva momente singura cu Lia. Spune si rade intrand in baie.

-Buna, păpușă. Spune si ii prinde rapid mainile cu niste cătușe.

-Stai, ce dracu crezi ca faci? Urla fata speriata tragand de mâinile ei insa fara rezultat. Harry te rog! Tipa fata, insa femeia din fata ei o opri.

-Nu, iubita, nu tipa, altfel te voi pedepsi. Spune atingandu-i ușor sânii si lingandu-si buzele.

-Despre ce tot vorbești, lasa-ma! Spune fata speriata insa femeia doar rase rupandu-i rochia rosie pe care o purtase pana atunci si aruncand-o in camera.

-Harry a avut dreptate, chiar esti frumoasa. Spune femeia mangaindu-i usor zona intima. Dar cam rea de gura. Spune lingandu-si buzele.

-Uite care e treaba, Tanya sau cum te-o chema. Nu stiu ce ai de gand insa vreau sa te anunț ca sunt atrasa doar de bărbați, asa ca i-ati sanii din fata mea pana nu vomit sau leșin.

-Oh, iubito. Stiu ca minți, iti place ce iti fac, spune introducandu-si mana in chilotii ei. Isi lipi buzele de sanii ei descoperiți si incepu sa ii sărute incet.

-Nu, lasa-ma... Implora fata incepand sa se zbata.

-Ah, ce strâmtă esti... Gemu femeia cand isi introduse doua degete in ea, insa cand ii auzi scancetul de placere al Liei rânji. Vezi, nu poți sa negi ca iti place, Lia...

-Nu imi place! Nega fata miscandu-si capul frenetic negativ. Insa imediat ce pe usa intrase inapoi Harry ambele isi concentrasera atentia pe frumosul barbat ce era acum gol.

-Nu vrea sa colaboreze, Harry. Cred ca ar trebui sa o pedepsim. Spune femeia apropiindu-se de el cu un zambet sadic.

-Ce-ar fi sa ti-o trag tie si sa o las pe ea sa privească totul. Spune Harry lingandu-si buzele si apoi o trage pe femeie brutal in bratele sale.

Lia isi mărește ochii speriata si inghite in sec in timp ce bărbatul ii prinde coapsele femeii si o urca in bratele sale, începând imediat sa o penetreze puternic.

Nu isi putea lua ochii de la ei, zgomotele coapselor lui izbindu-se de fesele fetei umplând toata incaperea.

Harry o atinteste cu privirea in timp ce o lasa jos pe femeie după ce aceasta isi dadu drumul si o intoarse cu spatele spre el.

O impinge pe Tanya astfel incat sa se sprijine cu mâinile de pat in timp ce ambii o priveau pe ea in ochi.

Incepe sa o penetreze pe Tanya, tragandu-i din cand in cand palme pe fese femeii. Lia simtea atracție si totodata era stanjenita de ce se intampla in fata ochilor ei.

-Iti place ce vezi, iubito? Spune bărbatului privindu-i corpul cum se zvarcolea printre cearșafuri. Vrei si tu asta? Intreba el din nou cand ea nu ii oferi niciun răspuns.

Tanya isi intoarse capul spre Harry si ii facu semn cu ochiul acesta ieșind din ea. Femeia se apropie de Lia si ii despărțise brutal coapsele lăsând la iveala partea intima a fetei.

Isi apropia capul si incepu sa linga cu limba sa ascuțită zona sensibila si foarte uda, ce pulsa usor.

-Ce mincinoasă mică ești. E extrem de udă, iubitule. Spune mândră Tanya muscand de coapsa fetei.

Harry incepuse din nou sa o penetreze pe la spate pe Tanya pana amandoi isi dadura drumul, in timp ce Tanya ii oferise un oral ca la carte Liei.

Apoi schimbasera locurile, în timp ce Harry se adancea mai puternic in vaginul stramt al Liei, Tanya se asezase deasupra gurii Liei cu zona ei intima cu fata spre Harry pe care incepuse sa il sarute.

O strângea pe Lia de sâni puternic, obligand-o sa ii faca un oral. Lia era scârbită si in același timp excitata de tot ce i se intampla asa ca nu mai protesta acceptand tot ce partenerii ei ii ofereau sau o puneau sa faca.

-O sa ne mai vedem, păpușă. Ii spuse Tanya la final, il sarutase scurt pe Harry si apoi depusese un sarut scurt si pe buzele ei. Zâmbi si părăsi camera, satisfăcută maxim. Avea sa o mai vada pe Lia si poate ca va avea ocazia sa fie si cu alte persoane inafara de Harry.

Lia rămăsese in bratele lui Harry, care insa mai voia putina actiune asa ca imediat ce respirația Liei revenise la normal se trezise cu Harry infipt din nou in ea.

Fantezii🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum