9. Îngerașul și drăcușorul🔞

5.2K 82 4
                                    

Băiatul își plimbă ochii plictisit prin încăperea plina de oameni în extaz care strigau, dansau, vorbeau, se drogau, beau sau erau varza întinși pe podea. Dădu dezaprobator din cap și își muta ochii în telefon plictisit.

Stătea acolo de o ora jumătate, băuse un pahar, vorbise cu câteva fete, chiar dansase cu vreo doua, stătuse cu prietenii lui, însă acum era singur și totul din jurul lui părea atât de anost.

Nu se distra, deși ar fi trebuit având în vedere ca doar o data pe an era halloween ul. Își ridica privirea atunci când muzica se oprise și îl văzuse pe unul care se urcase pe o masa și începu sa strige.

-HAI SA FORMAM UN CERC ȘI SA NE JUCAM ADEVĂR ȘI PROVOCARE!! Și în câteva minute toate lumea era organizata într-un cerc cu păhărele încă în mana și extrem de încântați. El însă nu își schimbase poziția, rămăsese în același fel, cu coatele sprijinite de marginea barului și cu telefonul în mana.

-Tu nu joci? Se auzise o voce fina lângă el. Își muta privirea și văzu o blonda foarte frumoasa, îmbrăcată într-un costum de înger cu un zâmbet larg pe fata.

-Nu prea am chef. Mărturisi acesta.

-O haide, pun pariu ca o sa te distrezi. Spune ea și il apuca de brat tragandu-l în cercul imens de persoane.

Se asezara și jocul pornise. Cateva ture nu se întâmplase nimic interesant, provocări bazate doar pe consum în exces de alcool, sărituri în piscina îmbrăcați sau chiar sa se dezbrace de diverse articole.

Thomas învârti sticla care surprinzator picase pe blonda îmbrăcată în înger și o fata care era bruneta și era îmbrăcat în drac. Toți rasera puțin, iar Thomas făcu o fata gânditoare după care rânji subtil.

-Adevar sau provocare, dracusorule? Întreba acesta.

-Provocare. Spuse bruneta cu un rânjet pe buze.

-Provoc drăcușorul sa sărute îngerașul! Spuse el în gura mare și toată lumea începuse sa rada și sa strige "sărut".

Blonda se uita speriata în stânga și în dreapta căutând ajutor, însă era prea târziu. Bruneta se ridicase deja și se îndrepta spre ea. Când ajunse la ea se asezase în poala ei cu picioarele de-o parte și de alta a abdomenului ei. Ii apuca fata între palme și o săruta apăsat.

Blonda nu mai părea atât de speriata și ii prinse soldurile în palme și ii apropiase bazinul de al ei. Continuara sa se sărute timp de câteva minute timp în care toată lumea se uita socata la ele.

-Wowowowo am zis un sărut nu un întreg show! Exclama Thomas râzând, însă bruneta doar ii arata degetul mijlociu și adancise sărutul. Am o alta idee! Hai sa facem 7 minute în paradis dar varianta de threesome! Suntem 30 deci 3 grupe de câte 10. Fiecare are un număr de la 1 la 10 și numerele 1 se duc împreună și tot asa. Vreți? Toată lumea exclama și imediat se organizasera.

Nici într-o suta de ani nu își imagina ca el va avea norocul sa tragă numărul 5, numar pe care de altfel și îngerașul și drăcușorul le trasesera. Se trezise într-o camera încuiat cu doua fete superbe.

-Um, fetelor, dacă vreți sa faceți ceva voi doua eu pot sa ma duc în baie... Era destul de stânjenitor, le văzuse cum se sarutasera și deși era foarte atras de ambele înțelegea ca nu erau atrase de băieți și era ok cu asta. Ambele începură sa rada.

-Nu fii prostuț! Spune drăcușorul.

-Noi te vrem pe tine! Continuare îngerașul.

-Ambele! Spuseseră în același timp și îl impinsesera pe pat urcandu-se deasupra lui.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 02, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fantezii🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum