8. Aphrodite🔞

6.8K 122 8
                                    

-Și ce zici de blonda miniona de acolo? Își intreba Louis prietenul cel mai bun.

-Superba, frate. O doamne rochia aia ii vine asa de bine... Ofta bărbatul dând pe gat al treilea pahar din acea seara. Ma duc sa vorbesc cu ea. Spune acesta convins și se ridica, neascultand ce mai avea de zis prietenul sau.

-Mda, nu e ca și cum as fi vrut sa îți zic ca vreau sa o combin idiotule... Murmura Louis în spatele lui. Ii făcu semn barmanului sa ii mai aducă un pahar și zâmbi nostalgic, își aducea cum o cunoscuse pe Samantha, fosta lui soție.

O iubise și probabil ca și-ar fi dorit sa rămână cu ea pentru tot restul vieții, însă sentimentul nu a fost reciproc, asa ca satena decisese sa îl părăsească după patru ani de căsnicie și sapte ani de relație când pe el îl bătea gândul sa aibă un copil.

Aparent femeia își găsi "iubirea vieții" intr-un club, asa cum îl cunoscuse și pe el, mai tânăr decât ea cu zece ani, însă cu portofelul plin, ce se dovedise de abia după ce divortase de el și se căsătorise cu acel tip a fi mai gol decât își putea femeia imagina și mai rău era pentru ca ea ca semnase un contract prin care nu putea divorța decât în zece ani, iar acum era și însărcinată cu gemeni.

Lui nu-i părea rău decât pentru anii pierduți într-o relație cu o ființă care nu-l iubea și urmarea doar bani, nu era asa când se casatorisera, dar timpul și greutățile o transformasera in asta. Nu avusese încredere în el, își începuse un mic business cu câteva luni înainte de divorț, iar de supărare tot ce făcuse după ce divortasera era sa se înece în munca.

La trei ani distanta firma lui crescuse enorm. Știa ca vrea sa stea departe de relații serioase, avea nevoie doar de ceva pasager pentru moment.

Nervos ca nu reușise ce voia cu micuța blonda care acum era lipita de prietenul ei decise sa se ducă la Kara, una din "iubitele" lui, mereu disponibila pentru el, știa ca îl plăcea însă fusese clar de la început ca între nu va fi nimic mai mult decât sex.

Ii făcuse cu ochiul și apoi se îndrepta pe coridorul ce ducea la dormitoare. Alesese dormitorul obișnuit, în care își petrecuse multe nopți alături de Kara. Și poate ca bruneta ar fi fost o partida ideala, era tot ce cauta el, însă nu era atras de ea.

Apasă pe clanta când simți o mana pe spatele lui. Se întoarse surprins și zări o alta blonda, ceea ce îl făcu sa zâmbească puțin amuzat, ce semăna aproape perfect cu blonda pe care prietenul sau i-o furase, diferența dintre ele era ca purtau haine diferite, cea din fata lui era mult mai înaltă, iar parul ei avea o nuanță mai închisă și drept, pe când cealaltă era creata.

-Scuzați-mă dacă va deranjez, ma întrebam dacă v-aș putea folosi un minut telefonul pentru a chema un taxi, al meu era în geanta surorii mele și nu o găsesc pe nicăieri asa ca bănuiesc ca a plecat cu cineva. Spuse ea pe un ton subțire cu ochii ei albaștri sclipind.

Atunci își dădu seama ca asemănarea dintre cele doua blonde nu era întâmplătoare, cel mai probabil ea era sora de care vorbește.

-Ești sigura ca vrei sa chemi un taxi acum? Este trecut de ora trei și s-ar putea sa dai de un ciudat. O informa el.

-Oh, asa târziu este... Ofta fata nemulțumită. Sincer nu știu ce sa fac, nu am nici cheia de la cămin, sunt noua în zona și ma gândeam ca cea mai buna soluție ar fi sa dorm la o colega dacă nu o găsesc pe sora-mea, însă nici ea nu știu dacă e acasă. Off, Elisabeth ce îmi faci tu mie! Spuse ea frustrata de situație.

-Știu ca nu poți sa ai încredere în mine, pentru ca pana la urma sunt un străin, însă dacă vrei pot sa te duc eu la un hotel. Îți dau și cartea mea de vizita ca sa vezi ca sunt o persoana de încredere. Asta doar dacă vrei tu. Spuse el, citise deja în privirea ei ca va accepta, pentru ca oricum nu avea altceva de făcut, ar fi putut sa ii spună unde o găsea pe sora ei, însă unde ar mai fi fost distracția.

Dacă tot nu avusese parte de prima blonda, măcar sa aibă parte de sora ei, care însă părea mult mai atrăgătoare, sânii ei erau medii și ii putea zări sfarcurile întărite prin materialul subțire al rochiei albastre, soldurile late, buzele mari și roșii, toate aspectele ei erau atrăgătoare.

Putea vedea cât de excitata era, își freca coapsele între ele și își musca des buzele, plus încerca să își acopere sânii cu mâinile, însă nu-i ieșea. Întrebarea ar fi fost de ce era asa? Când venise prima oara la el nu avea niciuna dintre reacțiile acestea.

-Bine. Accept. Incuviinta ea și el rânji.

-As vrea totuși să-ți știu numele înainte. Spuse el  lingandu-si buza de jos apoi mușcând-o. Ea înghiți în sec și zâmbi stanjenita.

-Aphrodite. Bărbatul zâmbi și își ridica sprâncenele în semn întrebător. Aparent părinții mei au fost fascinați de ea toată viata și au decis ca eu sa ii port numele. Explica ea. Dar numele tău?

-Eu unul nu am un nume atât de deosebit și de frumos ca al tău, mai degrabă unul comun pe care probabil îl au majoritatea bărbaților, ma numesc Louis.

-Louis... Murmura ea și își duse degetul mare la buze, mușcând ușor din unghia lunga și colorata într-o nuanță aprinsa de rosu.

Fantezii🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum