Bohaterowie

18 3 0
                                    

Wanessa Wanda Hołycz - (pseudonim Van) główna bohaterka, 22-letnia dziewczyna z miasteczka Rokocin. Córka Renaty i Bogusława oraz siostra Wioletty i Nikodema. Otrzuje moc telekinezy po wypadku.

Renata Hołycz - Matka Wanessy, Wioletty i Nikodema, żona Bogusława.
Ma 42 lata.

Bogusław Hołycz- Ojciec Wanessy, Wioletty i Nikodema, mąż Renaty. Ma 45 lat.

Wioletta Karolina Hołycz- Córka Renaty i Bogusława oraz siostra Wanessy i Nikodema. Ma 23 lata.

Nikodem Tymoteusz Hołycz- Syn Renaty i Bogusława, starszy brat Wanessy i Wioletty. Ma 24 lata.

Malwina Waśniewska- Najlepsza przyjaciółka Wanessy. Znają się od drugiego roku życia. Jest w wieku Wanessy.

Zaki Amir Hammouda- Jest drugim głównym bohaterem. To algierczyk pochodzący z przyszłości. Panuje nad ogniem. Także jest założycielem grupy osób posiadających paranormalne zdolności. Ma 24 lata.

Dakota Schelby, Jana Braun i Siergiej Froler - Członkowie grupy utworzonej przez Zakiego a także jego przyjaciele. Każdy z nich jest z innych czasów oraz innego pochodzenia. Dakota (USA, 1983 rok, lat 21), Jana (III Rzesza, rok 1945, lat 22), Siergiej (Ukraina, 1880 rok, lat 25).

Bafomet- Człowiek w żelaznej masce z głową kozy, satanista oraz arcymistrz czarnej magii. Wróg grupy Zakiego. Ma 25 lat.

WybranaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz