11: tökéletes barát vagy

197 14 0
                                    

- Constanze.

Felemelte a fejét a telefonból, és elmosolyodott, amikor meglátta, hogy Rafael az.

Thiagora várt, hogy hazavigye, de bement megkeresni a kocsikulcsot. Nem akart bent várakozni, annak ellenére sem, hogy Valéria és Lomar próbáltak kedvesen beszélni vele ebéd közben, mert tudta, hogy még mindig nem fogadták el.

- Szia, minden rendben van? - kérdezte Constanze, mire a férfi bólintott.

- Igen, csak elakartam mondani....hogy ne vedd magadra, amiket mondtak és ami történt.

- Ez elég nehéz. - mondta őszintén. - Te magad mondtad, hogy nem voltak ilyenek a barátnőddel. Ez csak azért van, mert 18 éves vagyok, és ez teljesen rendben van, mármint úgy értem, hogy tudom, hogy nem gyakori. De ez nem határoz meg engem.

- Általában nagyon támogatóak, Thiago biztosan mondta korábban. - sóhajtott. - De..még is csak a szüleink és a legjobbat akarják nekünk. Idő kérdése és megfogják érteni, hogy Thiag számára, te vagy a legjobb. Emellett, Thaisa és én támogatunk benneteket.

- Köszönöm, Rafael. - mosolygott. - Komolyan.

- Örömömre szolgál.

---

Amikor Constanze visszasétált a cukrászdába, senki sem volt a fő helységben.

Ami fura volt.

Már éppen azon volt, hogy felhívja Markot, amikor vibrálni kezdett a telefonja.

Már éppen azon volt, hogy felhívja Markot, amikor vibrálni kezdett a telefonja

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Annyira kedves volt hozzá, hogy minden rosszat elfelejtett. Annyira tökéletes volt, hogy az emberek véleménye Constanzenek most csak az utolsó gondolata volt. Boldogok és szerelmesek.

- Heló Constanze. - köszönt az apja, pont úgy, mint ma reggel. Meglepődött a lány.

- Um, szia.

- Szóval? Milyen volt a találkozás?

- Hát, Thiago szülei ugyanazon a véleményen vannak, mint te. Boldog lehetsz.

- Nem vagyok. - mondta. Constanzenek rá kellet néznie, hogy megbizonyosodjon róla, hogy tényleg őszinte-e. - Figyelj Constanze...

- Ha megint negatív dolgokat akarsz rólunk mondani, ne is vesztegesd az idődet.

- Sajnálom.

- Mi? - kérdezte zavartan.

- Sajnálom. Csak...aggódom érted. Felnőtt vagy, és azt érzem, hogy rohamosan nősz, most meg egy fiúval randizol. Nagyon nehéz ezt elfogadnom, főleg hogy utána megtudtam, hogy ez a fiú egy férfi....azt akarom, hogy boldog légy, komolyan. És ha boldog vagy vele, végül elfogadom a döntésed. De biztos vagyok benne, hogy megérted, hogy ez időbe fog telni.

Constanze sóhajtott egyet.

- Köszönöm apa. Csak azt akarom, hogy ne gondolj többet arra, hogy idősebb nálam, inkább rá fókuszálj. Mert nagyon jó ember.

eight - thiago alcántara [hu] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora