- Ma fog jönni Sissy.
- Ki? - kérdezte Constanze, aki jelenleg sokkal több figyelmet szentelt a browniejainak, mint a testvérének.
- Thiago! Ki más? A csapattársaival jön, eltudod képzelni?
Constanze elvesztette az összes érdeklődését a sütik iránt.
- Uh, igen, amúgy milyen sportot is játszik?
Mark csodálkozva nézett nővérére, kezét szájára tapasztotta meglepettségében.
- Csak viccelsz ugye? Nem tudod milyen sportot űz Thiago Alcántara?
Szóval Thiago a neve.
- Thiago. - ismételte Constanze.
- Kérlek ne mondd, hogy most éppen azt képzelted el, hogy hogyan nyögöd a nevét.
- Neked mi a fasz bajod van? És még is honnan kéne tudnom, hogy mit sportol?
- Uram isten, buborékban élsz vagy mi? Münchenben vagyunk Sissy! Hallottál már valaha a Bayern Münchenről? Tudod az a csapat, akiknek már születésemtől fogva szurkolok?
- Szóval foci, igaz? - kérdezte, Mark pedig sóhajtott egyet. - Oké, legyen, akkor focista.
- Feladom, egyszerűen nem érdekel téged. - mondta Mark, majd visszament a szobába.
- Valóban nem. - mosolygott Constanze, figyelmét újra a brownieknak szentelhette.
Mark azt akarta éreztetni vele, hogy megsértette, így jól bevágta maga után az ajtót, majd ezután vette észre, hogy ott áll előtte.
Thiago Alcántara visszatért a cukrászdába és nem volt egyedül.
- Mit szeretnél fiatal ember? - kérdezte édesanyjuk, Mark pedig szinte odarohant hozzá.
- Rendben van anya, vehetnél egy kis szünetet vagy valami, köszi!
- Oké? - ráncolta meg a homlokát, majd elhagyta a helyiséget, ezzel hátrahagyva egy boldog Markot, egy mosolygós Thiagoval, egy táncoló Thomasszal és egy gondolkodó Joshuával.
- Nem tudom, hogy milyen tortát kedvelne Demetria. - mondta duzzogó arccal Joshua.
- Nem azt mondtad, hogy szereti a csokit? - kérdezte Thomas.
- A testvérem most csinált browniekat, ha azt szeretnétek. - ajánlotta szégyenlősen Mark. Joshua bólintott.
- Ó igen, az csodálatos lenne! Kérhetek két szeletet?
- Egy pillanat és szólok neki. - mondta, majd annyira kinyitotta az ajtót, hogy a fejét betudja rajta dugni. - Sissy, kell brownie! - üvöltötte, majd visszatért a Bayern játékosokhoz. - És mi van veletek Thiago és Thomas? Ó a francba, sajnálom, nem úgy értettem...
- Igazad volt, rajongó! - mosolygott Thomas. - Mi a neved?
- Um, um, Mark.
- Mark, szeretem ezt a helyet. Rendkívül lenyűgöző. Mindenhol torta van, azt hiszem szerelmes vagyok. Szeretnééék egy vörös bársonyos muffint.
Thiago megforgatta a szemeit: tipikus Thomas reakció volt. De örült neki, hogy itt van, mert Thomas természetesen vicces volt, ellentétben vele, aki mindig kínosan érezte magát. Hálás volt Joshuának is, még úgy is, hogy Thomas tanácsa, miszerint hogy lenyűgözz egy lányt, csak kaja kell, nem tűnt jó tanácsnak.
- Itt vagyok. - mondta egy hang, mire Thiago automatikusan felemelte a fejét. Az aranyos lány. - Ki szeretne browniet?
- Legyen három. - válaszolt Thiago, Constanze pedig bólintott és becsomagolta őket külön-külön egy menta színű papírba, amin egy flamingó volt, a cukrászdának a logója.
KAMU SEDANG MEMBACA
eight - thiago alcántara [hu] ✔️
Fiksi Penggemar"18 éves vagy, én pedig 26, szerelmes vagyok beléd Constanze. És amit az emberek gondolnak rólunk egy kicsit sem fogja megváltoztatni az érzéseimet." 📍ezt a történetet csak fordítom! 📍eredeti sztori @avgsilva !!!!