Selam Canlarım **
Bölümümüzü yukarıdan şarkıyı dinleyerek ve yatağınızın altında okuyabilirsiniz.
İYİ OKUMALARRR ☺"Ah! Bu kadar okudum, bu kadar öykü ya da destan duydum,aşkın yolu asla düz gitmiyor"....... diyor william shakespeare. Belki de duyduğum en muazzam cümle. Dakikalardır aynı satırı okuyup duruyorum, her okuyuşumda anlatılanlar aynı, hissettiklerim aynı, shakespeare aynı.
Hepiniz hayatınızda bir kez bile olsa kendinizi sorgulamışsınızdır. Ben kimim ve neden buradayım? Bende kendimi çok sorguladım, ama sonuç hep çıkmaz sokak. Kendimi tanıma şansım bile olmadı benim, adımı söylediler, o gün bugündür tek bildiğim şey adım. LİLYA
Bir de unutmadan bir şey daha var! beni daha doğurur doğurmaz bir yetimhanenin kapısının önüne bırakan, sözde annem... Annelik doğurmakla olmuyormuş meğer, ben bunu burada büyüye büyüye anladım.kimsesizliği geceleri yalnız kalınca, battaniyenin altına saklandığım zaman anladım. Ve unutmadan, karanlıkta kala kala karanlıkla dost olmayı öğrendim.
Kitabımı yavaşça masaya koyduktan sonra valizimi hazırlamaya başladım.
(2 gün önce )
Bahçenin ortasında oturmuş deli gibi insanlara gülüyordum. Yavaş yavaş yürüyenler, çizgilere basmadan yürümeye çalışanlar hepsi o kadar komikti ki...Öğlen yemeğinin ardından ben her zamanki gibi bahçede kendi köşeme kurulmuş hayatımı sorguluyordum. Ne değişik hayatım var benim. Ağlanacak halime gülüyordum resmen...
Bahçe kapısı açıldığında güvenlikçi abinin koşa koşa içeri girdiğini gördüm. Arabalar sırasıyla içeri girdiğinde tüm yurt kapıyı dikizliyordu. Ben geri kalırmıyım?
Araba kapısı açıldığında orta yaşlı ama zayıf, senden benden bile düşün yani alımlı bir kadın çıktı. Yetimhane'nin içine girdiklerinde ben hala arkadan dikizliyordum. Bizim yetimhane'ye böyle arabalar pek gelmezdi kime geldilerse şanslıymış valla.
Dakikalar sonra yurt çalışanların-dan semra ablanın koşarak yanıma yaklaştığını gördüm. Bu geliş hiç hayra alamet değil ben söyleyeyim. Gene temizlik işi çıkmadıysa ben neyim, eldivenlerimi daha yeni taktım semra abla acı bana diye bağırasım var.
Semra ablanın bağırışıyla daldığım düşüncelerden çıkıp, kendimi toparladım.
"Kız sabahtan beri seni arıyorum" aha valla temizlik, bittim ben. "Semra abla allah rızası için acı bana valla bak yorgunluktan ölüyorum, bir temizlik şovu daha çekemem" acındırma numaralarıma hiçbir zaman aldanmayan semra abla bana kuşkulu gözlerle baktı. Dedim ama ben burada harcanıyorum diye."Kız lilya ne temizliği seni almaya gelmişler koruyucu aile olarak"
Dakikalardır aynı durumdayım, tam anlamıyla dondum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Temas yok !!
RomanceBirine dokunmaktan korkarken, sana dokunamamak neden bu kadar acı veriyor?