Çikolatalı süt eşliğinde bölüm, ilham perilerim devrede sanırım, aman nazar değmesin sizleri seviyorum oy ve yorum atmayı unutmayın.
İyi okumalarİlahi bakış açısı
Vücudu korkudan tir tir titrerken o hala denizde çırpınmaya çalışıyor, çırpındıkça daha da batıyordu denizin dibine. Gözleri yukarıda onun gelmesini bekliyordu. Hava karanlık hiç bir şey görünmüyordu. Dolunay tüm görkemiyle karşısında dikilirken Genç kız tam o an ağlamaya başladı. çırpına çırpına yukarı çıkmaya çalıştığında panikle daha da geriledi suyun dibine Sonra onun sesini duydu."Şaka yapıyorsan, yapma neredesin!"
Ama çok geçti genç kız o kadar batmıştı ki, bir an onun denize atladığını gördü. bağırıyordu genç adam,gecenin karanlığında önünü bile göremezken suyun derinlerine iniyor sonra tekrar çıkıyordu. Ama bulamıyordu çaresizlik tüm bedenini
Alabora edince genç kız daha çok battı dibe, genç adam yaşadığı çaresizlikle bağırdı ilk defa, duyması dileğiyle."Güzelim"
"Lilya"
Genç kız o gece suda sürüklenmeye devam etti. Kolları denize uzanmış onu sürüklüyordu hiç bilmediği yerlere sürüklendi, sürüklendi. Ta ki bir kaya'ya çarpana kadar. Şiddetli bir lodos, denizi dalgalandırırken onu yavaşça kıyıya itti. Yağmur bütün şiddetiyle yağarken gök gürledi sonra tekrar gürledi tekrar ve tekrar.
****
Gözlerimi açtığımda başımda şiddetli bir ağrı kol gezerken ilk başta bulanıklaşan gözlerim yavaşça odağını bulup etrafta gezinmeye başladı. Elim hızla kafama gittiğinde sargı bezini kafamdan yavaşça çıkardım. Gözlerim üstümde dolandığında bir şort ve uzun bir tişört vardı. Nerede olduğumu ayırt edemiyor,kimin bana bunları giydirdiğini düşünmeye çalışıyordum.Sonra bir an kalp atışlarım yavaşladı.
Burak...
Yaşadıklarım tek tek beynime ilişirken hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Kim bilir ne kadar korkmuştur benim için. Kalbimdeki tuhaf sızı tekrar baş gösterirken en son hatıraldığım onun sesiydi. Güzelim demişti bana öyle değil mi?
Sonrası yok gözlerimi açtığımda buradaydım. Hemen burak'ı bulmalıyım, iyi olduğumu görmeli ayağa kalkmaya çalıştığımda hızla yere doğru savruldum. Gözlerim ayağımda dolandığında hafif sargılı olduğunu gördüm bu da ne?
Kapıdan gelen hafif gıcırtıyla gözlerim o tarafa kaydı, uzun boylu sarışın oldukça genç görünen bir adam beni izliyordu. Ellerim benden bağımsız geriye gittiğinde vücudumda amansız bir kaşınma hissettim bu adam mı değiştirmişti benim üstümüAllah kahretsin!
Neredeyim ben.
Genç adam hızla elini yukarıya kaydırdığında gülümsemeye başladı. Sanki bir suçlu gibi havada kalan elleri gülümsememe sebep oldu o an aklıma dolan anılar beni tekrar ve tekrar yeniden güldürdü.
10 yıl önce
Yetimhanenin en kuytu köşesine saklanmış sessizce etrafı seyrediyordu. Küçük karnı kocaman guruldarken ellerini dudaklarına götürdü.
"Şşht" tekrar etrafa bakındığında elini karnına götürdü. "Müdire anne'ye yakalanırsak bize çok kızar,sesiz ol lütfen!" sabah müdire annesi odada gizlice küçük kediyi beslediğini görünce ona çok kızmış kediyi de dışarı fırlatmıştı. Zavallı kedi korkudan bir daha hiç buraya gelememişti. Küçük kızın gözleri tekrardan dolduğunda sessizze mırıldanmaya başladı.
"Zavallı kedicik şimdi ne kadar da acıkmıştır!" müdire anne kediyi fırlattıktan sonra ona dönmüş çok bağırmış üstelik yemekte vermemişti. Burada hiç arkadaşı olmadığı için yine tek başına koridorun sonuna oturmuş yemekhaneye bakınıyordu. Yavaşça yerinden kalkıp küçük adımlarla kapıya doğru yöneldiğinde hızlıca içeri girdi. Karanlıktan hiç bir zaman korkmazdı, karanlık küçük kızın tek dostuydu çünkü. Mutfağa ilerlediğinde arkasından ufak bir ses duydu. Kafasını hızla çevirdiğinde karşısında hemen hemen aynı yaşlarda olan bir erkek çocuk vardı. Hızla geriye gittiğinde korkmuştu küçük kız, ya müdire anneye söylerse o zaman müdire anne çok kızardı ona. Küçük çocuk hızla ellerini havaya kaldırdığında gülümsedi. Sonra bir adım geri gitti
"Korkma, benden sır çıkmaz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Temas yok !!
RomanceBirine dokunmaktan korkarken, sana dokunamamak neden bu kadar acı veriyor?