-Azt mondod odalent van? - nézett aggodalmasan a pinceajtóra. Bólintottam, mire ő csak nagyobbat nyelt. - Ugye nem bántottad?
- Ha bántottam volna valszeg nem hívtalak volna ide.
Kinyitottam a zárat Leó előtt és vártam, hogy bemenjen előttem. Megtámaszkodtam a farkasveremmel szembeni kis árnyékban és hagytam, hogy Leó szóhoz jusson.
- Leó! Leó! Hé! - kezdett kiabálni a testvérére. - Szólj rá az őrült farkas barátnődre, hogy engedjen ki innen!
- Azt sajnos nem tehetem. - rázta meg a fejét óvatosan Leó. - Ha..ha együtt működsz nem lesz baj és kienged. Olyan lesz mintha meg sem történt volna ez az incidens.
- Azt gondolod, hogy ha kiszabadulok semmisé tudod tenni ezt az egészet? Hülye kölykök vagytok még. Semmit sem értetek! Fel sem tudjátok fogni mi lesz ha
- Ha megtudja a vezetőtök, hogy egy kislány elkapott? - kérdeztem nevetve.
- Mit akartok tőlem? - őrjöngött tovább.
- Válaszokat. - válaszoltam.
- És mégis miért segítenék? Hogy az öcsémet még jobban belekeverd a szarba?
- Igazad van. - válaszoltam
Leó rám kapta a fejét. Valószínűleg az futhatott végig az agyán, hogy elküldöm.
- De a testvéred. Joga van tudni mindenről. Amit nyilvánvalóan nem mondtál el neki. És a család többi tagja sem.
- De te már teljesen jól tisztában vagy a dolgokkal, igaz?
- Azért be kell vallanom néhány rész elég homályos. - léptem közelebb a rácsokhoz. - Ki a vezetőtök? Azok ott kitagadott farkasok leszármazottai voltak. Kire gondolt a szóvivő?
- Te aztán nem beszélsz félre, ha a másikat csapdába csalod.
- Te jöttél el hozzám. Mellesleg kérdeztem valamit.
- Én pedig elég világosan elmondtam már, hogy nem fogok válaszolni.
Neki csapódtam a rácsnak és amilyen közel csak tudtam belevicsorogtam az arcába.
- Ismerek pár megoldást, hogy elmond amit szeretnék.
Leó felpattant a kis székről amin eddig ült és tiltakozóan megérintette a vállamat. Lerántottam magamról a karját amitől hátrahökkent.
- Nyugalom! Nem bánthatjuk. Ő a testvérem.
Brat csak vigyorgott.
- Azért betörném az orrát szívesen.
- Oh akkor nem fogom elmondani, hogy a vezetőnk nem mást mint...- itt elhalgatott. - Te nagyon félhetsz valakitől igaz? Kíváncsi vagy az igazságra. Pedig mér a lelked mélyén te magad is tudod. Csak félsz beismerni.
- Jefferson. - suttogtam.
- Nem is vagy te olyan buta kölyök. - A szekta tartja a várost amíg ide ér. Ugyanúgy mint ahogy évekkel korábban is, amikor sikerült neki átvenni a hatalmat a fehér farkas erejével. Ahogy összeraktam a képet te arról már lemaradtál. Tényleg te lennél a fehér farkas? Canis alba lupus?
- Ita, vere. - bólintottam
- Most úgy hogy én is értsem. - kapkodta a fejét Leó.
- Canis alba lupus annyit tesz hogy tundrai farkas. A fehér farkasokat így hívták. Az indiánokkal valamikor ott éltek együtt. Az indián mesék szerint a Nagy Szellem hozott minket a világra, hogy összekössük a Földi életet a szellemvilággal.
YOU ARE READING
Az ösztön szava
FantasyA borítót készítette: @fragmexnts 😍 Sok mese kering ebben az eldugott kis városban. Szörnyek, vérszívók, földönkívüliek. De ezek semmik a farkasok történetéhez képest. Hogy mitől is más ez a jelentéktelen kis város a többinél? Hogy a mi történetein...