5- Sexy ale debil.

92 3 1
                                    

Nie tak to fakt ne. To bolo divné. On je fakt úplne jebnutý? Akože keby povedal že sme sa nahodov stretli na zmrzline alebo niečo ale toto bolo úplne nenápadné. To mu určite uverí. Ty radšej drž hubu lebo si ani sama nie si istá či by si nepovedala to isté! Hej! Tak to bolo škaredé!

"Aha dobre vedieť. A teraz naozaj Lil." pozrel na neho prísne Justin. Momentálne vyzerá ako jeho otec. Proste poznáte taký ten prísny pohlad akým sa na vás rodičia pozerajú keď im napríklad nabúrate auto? (Pozn.a. Tvárte sa že proste bežne kradnete rodičom auto a 'viete' šoférovať ok?) No tak presne ten pohlad má teraz Justin. A nepatrí nikomu inému ako Kýblovy. Ten pre zmemu vyzerá ako keď napríklad nakričíte na malé 2 ročné dieťa že niečo nemá robiť a cíti sa previnilo. Proste jak z komédie.

"No tak to je trochu na dlho a-"

"Máme dosť času, Twist hovor!" Justinovi zjavne začalo dochádzať že tuniečo nie je v poriadku.

"No tak vlastne ahm ona no vieš ona emmmm ja som tak trochu nepoznalauniesolzbaruvúmyslejupredať!" povedal tak rýchlo že mu myslím nikto nerozumel. No s vínimkou Justina. On mu podla mimiki tváre rozumel priam dokonalo. Myslím že vyzeral ako sopka ktorá zo seba práve vystrekne svoju lávu! (Žiadne dvojzmysli!) alebo ako bomba ktorá sa chystá vybuchnúť. Alebo proste ako paradajka.

"Takže ty si ju zdrogoval, uniesol a pevne verím že nič iné inak-" bože! Čo si myslí?

"NIE!" vykríkla som. Na mojej tvári ste mohli práve vidieť ten najviac znechutený a videsení výraz zároveň na rozdiel od Kýbla ktorý už mal na tvári svoj prabidelný nadržaný úšklbok. Nie že by bol kýbel nechutný alebo škaredý alebo čo; práve naopak. On je pravdu povediac sexy namakaný kus chlapa, ale je to prste kýbel.

Definícia pre nechápavých: Kýbel Twistový-Pochádza z čelade Kýblovité. Je to nočný živočích. Často krát sa stáva že hibernuje. Tento cicavec sa vyskytuje v oblastiach barou a bordelov. Kýbel Twistový je mesožravec aj keď väčšinu obdobia sa živý vodkou či whiskey. Má sfarbenie do hneda a jeho ochlpenie v oblastiach podpažia, nôh, hlavy, rúk, hrude a pohlavného orgánu je čierne. Dospelý jedinec dorastá do až do výšky 185 cm a dožíva sa okolo 80-90 rokov života. Pre svoju veľkosť, silu a nepredvídateľné správanie bol dlho nebezpečenstvom pre ľudí a dobytok. Často krát sa stáva že napadne nevinného živočícha vo svojom domácom prostredí (bar) pod vlivom svojej potravy (vodka, whiskey) či iných omamných látok (nikotín,rôzne druhy drogy). Živý sa chytaním svojej koryste taktiež v domácom prostredí, ktorú nakoniec prenechá inému blízkemu živočíchovy. Párenie prebieha aj každý deň z dôvodu vlastného uspokojenia no jedinec zásadne nezakladá rodinu. Máva v dospievajúcom veku (4-60 rokov) psychopatské sklony a nepredvidatelnú povahu hodnú liečeniu.

Zrazu som pohľadom zavadila o hodiny ktoré sa nachádzali za Chazom. Ani som si neuvedomila že sú chalani celí čas tu. 16:13. Dnes je nedeľa že? Zajtra máme školu a ja ešte nemám úlohu z Matiky. Máme na ňu strašného učitela. Je to hrozný pako. Má nejakých 24 možno. To že je pako neznamená že nemôže byť mladý, a aby sa nepovedalo musím uznať že je aj sexy. Je kurva veľmi sexy, je aj prísny a bíva s ním na hodine sranda lebo moji prijebaný spolužiaci dávajú dosť sprosté commenty. Najlepšie je že keď oslovuje nejakého chalana že má napr. držať hubu nazve ho vždy holúbok! (Pozn.a. Kde som to už počula? :D)

"Justin, nechcem ti kaziť zábavu ale zajtra máme písomku z matiky a keďže máme blbého učiteľa, mohla by som sa na to aj kuknúť. Naviše by som sa asi mala ukázať doma a aj zavolať babám." Babám. Moment kde sú? Do riti čo keď zobrali aj ich?! Justin sa už chystal odpovedať ale predbehla som ho.

"Momet! Chalani nezobrali ste niekto takú Červenovlásku alebo blondínu?" pozrela som na chalanou ktorý mali nechápaví pohlad.

"Ako vieš že aj my sm-"

BIG GIRLS DON'T CRYWhere stories live. Discover now