O 5 rokovUž je to 5 rokov čo tu žijem. S mamou, otcom, Dannym a Kevinom. Úprimne je tu vždy strašná sranda. Vlastne som zistila že sú to úplne fajn ľudia. Chodím na strednú do triedy s Kevinom a budúci rok obaja maturujeme. Denny už odmaturoval (čomu som pôbodne nechcela veriť lebo väčšie pako nepoznám) a teraz je na vyskojej kde študuje medicíny.
Rodičia sú na mňa milí aj keď dosť často vystrájam všeliaké hlúpsti. A kludne vám to potvrdí aj moja partia. Tvorí ju moja BFF Gab (Gabriela) s ktorou sme sa poznali v škole hneď prvý deň, Kevin, Nat (Nathasha) ktorá je o rok staršia, Ali (Meajor Ali)ktorý je tiež starší o rok a nemôžem zabudnúť ani na Lila (Lil Wayn) ktorý je starší o 2 roky.
Vlastne všetci chodíme k nám na školu okrem Wayna lebo ten odmaturoval čo tiež nechápem ako dokázal. Spoznali sme sa na tej škole. Teraz sa už končí školský rok tak sa neviem dočkať leta. S partiou planujeme dovolenku. Asi na Hawai alebo možno Male Divi. Určite tam bude plsno sexošou. Som nezadaná. Mala som vlastne iba jeden vážny vzťah a to s Codym. Bol to fajn chalan ale v posteli strašné drevo. Podviedla som ho a nechal ma. Úprimne nechápem čo som na ňom videla. Bol dosť hysterka.
Odvtedy som volná a nikoho nechcem. Skôr sa láske vyhýbam. Láska bolí a táto bolesť je horšia ako tá fyzická. O nej totiž viete že raz prejde. City sú ako ohnisko a láska je oheň. Môžeš byť úplne vzadu mimo ohňa a nepopáliš sa ale bude ti zima. Taký sú ľudia ktorý možno nezažívajú tie úžasné pocity ako motýle v bruchu a podobne ale nikto ich nemôže iba využiť a odkopnúť. Potom môžete byť bližšie k ohňu ale nie úplne. Cítite sice slabšie teplo ale je tu riziko popálenie. Tý ludia si hrajú s ohňom. To predstavuje ľudí ktorý majú kamaráta s výhodami či podobne. Proste človek iba na sex. Je im dobre ale fut sa môže jeden do druhého zamilovať a keď ho ten druhý odkopne bolí to. A ešte sú ľudia ktorý sedia úplne pri ohni. Túžba po teple ich tam stiahla. Je im dobre no veľmi často sa stáva že sa popália. Týto ľudia sa zamilovali a tvoria pár. Cítia ten úžasný pocit motílov v bruchu ale často sa stáva že sa s partnerom pohádajú alebo ich ten druhý podvedie. A to už bolí. A ja sa nechcem znovu popáliť.
Určie s partiou pôjdeme vymetať kluby. Nechystam sa tam ožrať a rozdať si to s niekym na toaletách, to nie. Niesom kurva a nepijem veľa. Max 2 poháriky za noc. Drogy som v živote nemala a ani nechcem. Iba Wayn si niekedy dá marišku a výnimočne aj Ali s Kevinom. Ja len fajčím a to tiež iba raz za čas. Do klubov chodím tancovať. Milujem tanec.
Tanec je môj život ale nechodím tanvovať do žiadnej crew. Využívam našu domácu telocvičnu.
Je sobota a ja momentálne sedím na posteli a píšem si s Gab na Fb. Keď už sme pri nej, má červené vlasy, modré oči a postavu má chudú, je tak priemerne vysoká. Celkovo je podľa mňa veľmi pekná.
Keď sme pri tom opisovaní ja mám vlasy tmavo hnedé až čierne, oči hnedé a postavu mám podla mna fajn. Som chudá a celkom vysoká.
B:Ahooj! Nezajdeme niekam?
G: Čavky! Ok kam?
B: Skatepark?
G: Berem. Obvolám partiu a ty vezmi Keva.
B: Ok 20 min tam papa :*
G: Papa:*
Postavila som sa z postela a zaklapla notebook. Otvorila som dvere a zakričala tak aby ma Kevin počul nech sa nachádza kdekoľvek v dome.
"Keviiin!!!" o pár sekund nato sa vynoril z dverí oproti mne - zo svojej izby.
Mal na sebe len šedé tepláky a Calvin Klein boxerky ktoré mu spod nich trčali. Kevin a vlastne aj Denny sú dosť namakaný ale so mnou to nič nerobý. Sú to predsa bratia. Kevin sa opieral lavím ramenom o rám dverí a pravou rukou si trel oči čo naznačovalo že ešte spal.
BINABASA MO ANG
BIG GIRLS DON'T CRY
RandomVždy som si myslel že jej sestra bola tá pravá. Úprimne by ma pred dvomi rokomi nenapadlo že ju znovu stretnem, nie to že sa do nej zamilujem. Ale stalo sa a som naozaj vďačný že som ju znovu stretol. Milujem ju viac ako čokoľvek na svete a nevedel...