Когато в понеделник влизам в офиса си, Сара ме следва с огромен букет от червени рози и графика ми за днешния ден.
- Какви са тези цветя? - хвърлям й подозрителен поглед, и сядам зад бюрото.
- Ами за теб са! Има и картичка, ето. - тя се подсмихва и го оставя пред мен.
Взимам картичката и чета съдържанието.
„Погрижете се добре за мен, г-це Уест!"
А. Дж.
Сериозно ли? Този... този какво си позволява? Защо на мен трябваше да дадат неговият случай? Смачках картичката в ръката си, докато си представям, че това е той. Сара ме гледа развеселено и едва сдържа смеха си виждайки реакцията ми. Познава ме прекалено добре освен, че е моя асистентката е и моя приятелка знае как мразя такива мъже. Само дето нямах представа, че и годеникът ми е сред тях.
- Изхвърли ги, моля те!
- Наистина ли? Искаш да изхвърля горките цветя? - Тя ме дразни нарочно. Знае, че никога не бих приела цветя или каквото и да е от клиент, особено като този.
- Сара, моля те! Нямам сили за това. Просто ги изхвърли.
- Какво става с теб? Всичко наред ли е?
- Абсолютно, просто съм изморена не спах добре снощи. Не се тревожи, окей? Хайде да видим какво ще ни очаква днес.
- В десет имаш среща с г-н Ричмънд, за да обсъдите споразумението с съпругата му и адвокатът й, което е утре надявам се, че помниш. - изръмжавам под носа си заради това как ми напомня колко съм разсеяна напоследък.
- В един и половина трябва да си в съда за решението, относно развода на г-жа Колинс. В четири имаш... - тази пауза не ми харесва, - имаш насрочена среща с г-н Джоунс.
- Защо? - почти изпищявам, но това развеселява Сара още повече.
- Иска да обсъдите срещата със съпругата му и адвокатите й.- Но... но това ще бъде чак след седмица, нали?
- Да, така е, но г-н Джоунс ще бъде извън страната и това е единственият му свободен ден, преди срещата.
Не мога да повярвам какъв късмет имам с това да избягам срещите с този мъж. Може би преувеличавам и тези цветя не значат нищо от това, което си мисля. Кого заблуждавам? Ясно е, че този човек е свикнал да получава това, което иска. Той е играч и сега му се играе с мен. Но това няма да стане. Никога няма да изчукам мой клиент, това е неетично и за Бога, той е все още женен. Имайки в предвид последните няколко дни. Сега намирам изневярата между съпрузи за още по-противна. Питам се защо избрах семейното право при положение, че мога да практикувам и наказателно?
ESTÁS LEYENDO
Последвай сърцето си
Romance- Искам да ми дадеш шанс Рейчъл, за да ти докажа, че не съм това, за което ме мислиш! - Как да ти вярвам Алекс? Всичко е толкова объркано. Аз съм ти адвокат, по дяволите! Защитавах интересите ти в бракоразводното ти дело. Не е редно да искаш това от...