קודם כל תודה לכם על כל התגובות המדהימות וההצבעות💖💖💖, בבקשה תמשיכו ככה 😅😅😂
פרסי יצא מהחדר, מרגיש שהקבוצה צריכה קצת זמן להתמודד עם מה שהוא אמר. הוא הסתובב בנושאת המטוסים כשלפתע הוא מצא את עצמו באותו חדר כמו לוקי. האל האסגרדי נתן לו גיחוך יודע ואמר "אז מה מביא חצוי דם להילחם לצד אחי והחברים שלו?" פרסי קימט את מצחו ואמר "אם אתה יודע מה טוב בשבילך, אתה תשמור את המידע הקטן הזה לעצמך." לוקי צחק והשיב "אתה מאיים עליי ילד? נראה ששכחת מה אני יכול לעשות לך, אני יכול לגרום לזה שהנוקמים יאבדו בך אמון."
ונראה שאתה שכחת באיזו טריטוריה אנחנו עכשיו. לי יש את הרשות שלו להיות פה, לך עם זאת, אין." פרסי ענה בחזרה בחום. נראה שההצהרה הזאת גרמה ללוקי להתפכח והוא השיב "בסדר. תשמור את הסוד שלך לעכשיו, אבל ברגע שאנחנו לא נהיה יותר בטריטוריה שלו, אני אספר להם מי אתה." פרסי הביט בלוקי, אבל לא אמר מילה נוספת כשהוא עזב את החדר. פיורי התקדם במסדרון לעברו, רואה שהוא יוצא מהחדר הזה ודרש "מה עשית שם ג'קסון?" "רק בדקתי שהאסיר שלנו מאובטח. שמעתי על מה שקרה בפעם האחרונה שהוא היה על הסיפון של אחד מאלה." פיורי הנהן, ממלא את פרסי בהקלה שהוא קנה את זה. "תנסה לישון קצת ג'קסון, אנחנו קמים מחר מוקדם.
XXX
שוב פעם החלומות של פרסי הופרעו על ידי סיוטים. הוא ראה גברת ישנה, עשויה מאדמה שהעיניים שלה היו עצומות. הוא מייד זכר אותה. "גאיה מה את רוצה?" הוא שאל באומץ. "אה גיבור צעיר. לא היית צריך לעמוד בדרכי בפעם האחרונה שנפגשנו תדע שאני רוצה ממך מה שרציתי בפעם שעברה, ואתה תתן לי את זה פרסאוס. אל תתעה לגבי זה." "את לא תקבלי את זה גאיה." "לא? קיבלתי את זה בפעם שעברה, אל תשכח את זה. והפעם הזאת החבר המשוגע שלך לא יהיה כאן כדי לעצור אותי." כשהיא התחילה להתקרב באיטיות לפרסי , החלום שלו השתנה והוא מצא את עצמו יושב מול אש חמימה עם ארטמיס לצידו.
"אני מקווה שלא אכפת לך על ההפרעה, אבל אנחנו צריכים לדבר." ארטמיס אמרה , "לפני שנעשה את זה, תדע שאני הייתי נגד לשים אותך בסיטואציה הזאת מבלי לומר לך או לשאול אותך." "אני מאמין לך ליידי ארטמיס. ולגמרי לא אכפת מההפרעה לחלום." פרסי השיב. הוא היה מאושר לראות את אחד מאלים הבודדים שהוא כיבד, היא הנהנה בראשה בחינניות לפני שאמרה "אנבת' וגרובר מחכים לעזור לך, אבל אנחנו חוששים שכל עזרה אחרת , במיוחד נגיד מג'ייסון או תאליה תסב את תשומת הלב לעובדה שאתה לא סתם נער רגיל. וגם אנחנו צריכים קבוצת גיבוי למקרה שמשהו ישתבש וגאיה תתחיל לעשות הרס."
פרסי נאנח. הוא קיווה להביא כמה חברים, אלה שידע שהוא יוכל לסמוך עליהם, אבל בדיוק שהוא ציפה שזה לא יהיה קל. בחצי הכוס המלאה אנבת' וגרובר יהיו שם בשבילו. "נשמע כמו תוכנית אסטרטגית של אתנה, למרות שאני מופתע שהיא נתנה רשות לאנבת' להיות בזה." הוא אמר לאלה הבתולה. "היא לא באמת הסכימה, אנבת' במקרה פנויה לפקח על עוד בניין כלשהוא שהקימו והיא התעקשה שהיא וגרובר הם אלה שילכו." פרסי צחק על המחשבה של אנבת' עומדת מול אמא שלה.
YOU ARE READING
הנוקם הסרבן
Fantasy(קרוסאובר פרסי ג'קסון והנוקמים) פרסי היה בצרות. הוא ידע את זה ברגע שהוא הרגיש את החשמל באוויר. הדבר היחיד הוא, הוא לא יכול היה לחשוב על משהו שהוא עשה שיכול היה לעצבן את זאוס אז הנה הוא היה, עומד בתור כדי לקנות נקניקייה בדוכן, והאנרגיה החשמלית באוויר...