1

2.4K 57 1
                                    

"To jsi vybrala vážně ty nejlepší místa," zasmála jsem se na svou nejlepší kamarádku, když jsme došly těsně před úvodním bully a sedly jsme si hned za střídačku.

"Pardon, tohle místo bylo jako jediný volný," pokrčila rameny a sedla si vedle mě.

Před náma nastupovali na střídačku hráči z Kanady.

Teda radši bych seděla za tou druhou, kde jsem znala alespoň jednoho či dva hráče.

Například Caufielda nebo Kaliyeva.

Tady ne.

Obecně jsem Kanaďany neměla moc v lásce.

Jeden mě ale zaujal.

Ne, zaujal jako zaujal, ale přišlo mi, že ho znám.

Jen nevím odkud.

Po první třetině, mezitím co kamarádka oblétla všechny stánky s jídlem, jsem vygooglila toho kluka.

McMichael. Connor McMichael.

Nojo, jak bych na něj mohla jako fanoušek Washingtonu zapomenout.

První volba Capitals v loňském draftu.

Šikovný kluk, který dobře bruslí a má solidní střelu.

Ve druhé třetině dal dokonce gól.

Pohotová teč před bránou, paráda.

Několikrát se otočil a naše pohledy se střetly.

Věděla jsem, že tohle je konec.

Můj konec.

Hned jsem si ho zamilovala.

A to byla ta největší chyba.

Teda.

Považuju to za chybu.

Obrovskou.

Po zápase jsme s kamarádkou odjely na hotel, kde jsme měly zůstat jednu noc a jely jsme domů.

Znáte to, dvě holky, chcou si užít trošku srandy.

Proto jsme už po cestě do Ostravy stahovaly tinder a dávaly srdíčka všem hokejistům, kteří projeli našim výběrem.

Nakonec jsme skončily v baru nedaleko od stadionu, s dvouma hokejistama z Kanady.

Ale on to nebyl.

Dali jsme si pár panáků, oni pivo no a ve dvě jsme se rozdělili a každý jsme se vydali do svého hotelu.

xxx

Díly budou veeelmi krátké, tak možná budou občas i 2x denně.. pokud teda budete chtít.. A pokud se vám bude příběh líbit..

maybe. // kanadská U20Kde žijí příběhy. Začni objevovat