البارت الثامن

1.1K 37 6
                                    

بسم الله الرحمن الرحيم
(اميري القاسي🤴🏻👸🏻)        

( روما)وهي تتراجع للخلف حتي اللتصقت بالحائط :ابعد عني ملكش دعوه اتحداك ولا لا انا حره.                   
   (امير)وقد حصرها بزراعيه:لا مش حره ي روما انتي ليا لوحدي.😎           
   ( روما) بتوتر:ابعد اني ي دكتور انت بتحاول توصلي اي.           
(امير) بسخريه:هههههه لا ذكيه بحاول اوصل للانتي في دالواتي ده ضعيفه مرتبكه خدودك بقت زي الطماطم... مممم..  شفيفك بقت زي الفروله😉 .                 (روما) بتحاول تبعده عنها ولكن يوجد فرق كبير بينهم مثل الاسد والانب :انت واحد حقير وواطي وقليل الادب علي فكره.         
   (امير)بستفزاز: عارف😇😌.        
   (روما):طيب ممكن حضرتك تبعد لانك شايف فرق كبير مابينا انت زي التور بسم الله ماشاء الله وانا نموسه قدامك فده مش عدل.         
(امير) وهو ويحررها من زراعيه:ممم لل عندك حق انتي شبه النموسه فعلا هههههههههههه😂😂🤣🤣.               
  (روما) بغيظ:وانت شبه الجاموسه هيهيهي.         ( امير) يصطنع بجديه:بتقولي اي ي روما.          (روما) :هههه لا مش بقول حاجه خالص.             (امير):اها بحسب.             
(روما )بخضه:ده الوقت اتاخر جدا وماما وبابا زمنهم قلقلين عليا🥺.           
  ( امير) :اهدي متخفيش انا هاوصلك.      
   (روما) وهي تخرج من مكتبه:لا لا مش هاينفع شكرا انا لزم امشي حالا.          
     (امير) وبيأخذ مفاتيح سيارته والموبايل بتاعه:استني ي روما. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟في الجراج حيث يوجد سياره امير.           
     امير يسرع في قياده سيارته حتي يبحث عن روما .      
    (امير) ولقت وجدها تقف تنتظر احدي  السيارات الاجره لتوصلها لمنزلها :روما اركبي.                (روما ):لا مش هاينفع وتفضل امشي من هنا.                 (امير) بعصبيه:روما هاتركبي بزوق ولا اركبك انا بطريقتي.             
   (روما ) ولا ننكر انها خافت من تهديده بس بتكابر:  انا قولت لا وسبني في حالي بقا لو سمحت ي دكتور امير.             
امير ولقد نزل من السياره وذهب ناحيه روما وفتح باب السياره :استعني علي الشقا بالله  .(وحمالها واركبها السياره وقافل بابها وذهب ليركب )             (روما) : انت ازاي تشلني كدا انت انسان مش محترم.       
(امير) وهو يقود بسرعه جنونيه: ممممم بصي مسمعش صوتك الحلو ده لغيت مانوصل تمام.            روما بخوف:حاضر.             
(امير )بتفكير: هو انا ليه خوفت عليها ليه.....ليه اجبرتها تركب معايه.....🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟ستوب🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟بقلمي✒Rahma✒

اميري القاسي (حكم الواصيه يتحول لعشق الاحبه)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن