بسم الله الرحمن الرحيم
(أمير)بجديه:اي ي انسه كل ده علشان تشرفي حضرتك.
(روما) بهدواء مستفز:ممم أظن حضرتك ان آنا شفتي خلص والمفروض اروح وأنا دالواتي بره شفتي يعني برحتي بقا أتأخر متأخرش برحتي.😌 (ي واد ي جامد 😉 )
( امير )بقسوه :لا ي انسه روما انتي ادام لسه في المستشفي يبقا مخلصتيش شغل وبتقبضي علي كل دقيقه زياده فانتي هنا برحتي انا ولا اي ي مدام هناء.
مدام( هناء) بخوف وبتغمز لروما انها تسكت:اها اها طبعا ي دكتور امير اكيد.
(روما)بنفاذ صبر :طيب ي دكتور اتفضل افرجك علي الاجهزه.
( امير) بكبرياء:اتفضلي اشرحيلي الماكينه دي بتشتغل ازاي واي الي ممكن يكون ضرر للمريض (وشاور علي ماكينه معينه شغلها صعب وهو عارف ده كويس )+خلاص اتفضلي ي مدام هناء علي شغلك.
(روما):ممممم لزما الماكينه دي. (امير )بعصبيه مزيفه: اي ي انسه في مشكله ولا اي اها لزما دي اتفضلي يلا قدامي واشرحي. (روما) :طيب تمام اتفضل.
وقفوا الاتنين قدام الماكينه و روما بداءت تشرحله كل حاجه تخص الماكينه بأحترافيه كبيره لدرجه انه اتفاجاء منها ازاي شاطره كدا وهي يعتبر لسه جديده في الشغل.
(روما) بتركيز وابتسامه نصر : وبكدا اكون شرحتلك كل حاجه تخص الماكينه دي بمميزاتها وعيوبها كمان.(شاطره ي قلبي تربيتي 🥺♥) (امير)بوجه خالي من التعبير :اها تمام يلا علي الي بعده.
(روما) :هو حضرتك عاوزني اشرح علي كل ماكينه.
(امير)بقسوه :اها طبعا ده شغلك يلا كملي. (روما )بتفكير: صبرني يارب اوووووف. (امير):يلا مستنيه اي.
وبداءت روما شرح علي كل الاجهزه. 🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗
في منزل روما.
(الحج عبدلله) :اي ي ريهام رو ما اتاخرت اوووي. ( ريهام) بقلق:اها ي حج والله هي مش من عويدها تتاخر كدا اكيد في حاجه اخرتها.
(الحج عبدلله):لا وكمان تلفونها غير متاح. بقلمي رحمه رمزي ( ريهام) :طيب والعمل ي حج ده الوقت بقا متاخر اوووي.
(الحج عبدلله) :اها هاروحلها اشوف اتاخرت ليه كدا.
(ريهام) :بلاش ي حج انت اصلا تعبان من الصبح استني شويه كمان بس والغايب حجته معه. (الحج عبدلله بتعب):هاستني ربع ساعه بس اكتر من كدا هاروحلها المستشفي دي واجبها. (ريهام) :ماشي ي حج عبدلله اهدي وحاول رن عليها تاني. 🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗في منزل دنيا.
(عفاف) بقلق:يارب جيب العواقب سليمه يارب انا مليش غيرهم رجعلي بناتي بسلمه يارب. فجأه الفون رن.
(احمد):السلام عليكم. (عفاف) :وعليكم السلام يبني انتو فين. (احمد):احنا جين في الطريق اهو خلاص ومعايه دنيا وحسناء متقلقيش عليهم. (عفاف )بفرحه :بجد معاك طب خاليني اكلمهم. ( احمد) : طيب خدي حسناء معاكي. (حسناء) :الو ي ماما متخفيش احنا جين في الطريق ومش هانتاخر.
(عفاف) بدموع:حد فيكم حصله حاجه ي عفاف. (حسناء):لا ي ماما متقلقيش استاذ احمد حمانا وقدر يرجعنا انا ودنيا بعد ربنا طبعا.
(عفاف) :ربنا يحميه ويخاليه لاهله يارب طيب يلا تعلو انا مستنيكم. بقلمي رحمه رمزي
(حسناء) : يارب ماشي مع السلامه. (احمد) :جدعه انك ماقولتلهاش ان دنيا اتصابت. (حسناء) :علشان متقلقش لغيت مانروح بس وبعدين الحمدلله انت انقذتها والرصاصه مجتش في دنيا هي عدت من جانبها بس فاسببت جرح في دراعها ودنيا من الخوف اغمي وانت انقذتها بجد مش عارفه اشكرك ازاي حضرتك انقذت عيلتنا بجد . (احمد) :العفو علي اي ده واجبي . 🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗استوب ي فنان 🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗♥بقلمي✒ Rahma♥
أنت تقرأ
اميري القاسي (حكم الواصيه يتحول لعشق الاحبه)
Mystère / Thrillerفي الطريق الي مستشفي الامير الجندي......... .... روما بتكلم دنيا صاحبتها في الفون :الو ي دنيا انا في الطريقه اهو . دنيا:طب يلا انا مستنيكي قدام البوابه بتاعت المشفي اهو. روما:انا خايفه ي دنيا اوووي دي اول مره هانشتغل فيا انا وانتي من بعد ما خا...