البارت الرابع عشر

1K 37 2
                                    

البارت الرابع عشر.

بسم الله الرحمن الرحيم

امير:روما عاوز اتكلم معاكي شويه بره لو سمحتي.

روما بستغراب:ماشي اتفضل بعد اذنك ي ماما.

ريهام:روحي ي بنتي.

خارج الغرفه.........

امير:روما في حاجه مهمه لزم تعرفيها عن صحه الحج عبدلله واذن انك ممرضه وشاطره وهاتتفهمي الموقف.

روما بقلق:في اي انطق لو سمحت من غير مقدمات.

امير بجديه:الحج عبدلله لزم يعمل عمليه ضروري.

روما بدموع :ليه مش انت قولت هايكون كويس وتعب شويه بس في قلبه.

امير:لزم يعمل عمليه قلب مفتوح ضروري وفي اسرع وقت وانا ماشيت في الإجراءات بس عاوزه موفقتكم علي اوراق  العمليه.

روما :طيب هات الاوراق وانا هامضيها بس اعملوها بسرعه.

امير:ممم هو كدا هو ايعملها بكره ان شاء الله بس بردو انتي عارفه ان في مخاطره علي حياته بسبب كبر سنه وكدا.

روما ببكاء حاد:عارفه علشان كدا خايفه ازاي هايعمل عمليه وكمان قلب مفتوح دي من اصعب العمليات في السن ده ربنا يستر هو كدا في الحالتين في خطر علي حياته فاعمله العمليه ي دكتور امير ارجوك وخاليك معه.

امير:كل كلمك صح متقلقيش هاكون معه اطمني زي مافي نسبه ان العمليه مش تنجح في نسبه ان العمليه تنجح ادعي انتي بس وسيبي الباقي عليا هاكون معه متقلقيش.

روما برجاء:ممكن حضرتك الي تعمله العمليه بنفسك .

امير:طبعا ممكن انتي اصلا متعرفيش انا بحب الحج عبدلله اد اي هو كان صاح......

روما:ساكت ليه كمل.

امير بجديه:لا الموضوع ده هاتعرفيه لما الحج عبدلله يقوم بسلامه.

روما:ملشي شكرا بجد .

امير:العفو علي اي يلا ادخلي لمامتك وحولي تفهميها الامور براحه.

روما :حاضر باي.

في مكان مجهول.

مجهول1:اللحق ده باشا بيرن ي علي.

علي:متردش عليه لغيت مانعرف نجيب البت المفعوصه دي.

مجهول1:ما زفته الي قالت هاتساعدنا مشغوله اليومين دول مع سي زفت بتاعها الي عليه الدور تضحك عليه وهو عمليه فيها سيد الرجاله.

علي:دي عيله زي مبيقولوا كدا شمال ده ابليس اعد جمبها مصدوم بقولك اي ي عاطف مترن عليها واستعجلها بدل مال باشا يبهدلنا احنا مش ناقصين.

عاطف:ممم عندك حق هاكلمها.

...........
عاطف:الو

مجهولة :الو اي بترن عليا كل شويه كدا ليه انا قولتلك هاجبهالك في اقرب فرصه في اي بقا.

عاطف:براحه علي نفسك ي بت انتي هاتجبيها امتي يعني الباشا بيستعجلنا اخلصي وتجبها بكره اخرك ي اما هاروح اقول للباشا بتاعك  ده انك بتضحكي عليه وعاوزه فلوسه.

مجهوله:حاضر هاشوف كدا وأقولك                     🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃♥بقلمي ✒Rahma ♥🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

اميري القاسي (حكم الواصيه يتحول لعشق الاحبه)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن