البارت الحادي عشر

1.1K 36 10
                                    

البارت الحادي عشر(اميري القاسي 👸💓🤴)
بسم الله الرحمن الرحيم

روما بدون وعي:متسبنيش لوحدي انا مش هاقدر اواجه العواقب دي كلها.

امير بحنان وهو مازال يحتضنها:مش هاسيبك ي روما مش هاسيبك ابدا.

روما :................

امير:روما .....حببتي.... انتي متى.

روما:...............

امير ببتسامه:استعنا على الشيء بالله وحولها وذهب إلى غرفه والدته روما ونايمها على السرير.

أمير في نفسه:مش هاسيبك ابدا ي روما أنا عارف إني قاسيت عليكي كثير بس تعذرني أنا كنت يقسى عليكي علشان اثبت لنفسي أني مش بحبك أنا آسف ي حببتي هاعوضك عن كل حاجه شوفيها في الماضي .
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
في صباح اليوم التالي
في منزل دنيا .

على طاوله الإفطار.

دنيا:ماما دكتور أحمد عزمني انهاردا أننا نخرج.

حسناء بمزاح:ايوه ي عم السناره غمزت.

عفاف:بس ي حسناء، طب بمناسبه أي ي بنتي وهايوديكي فين.

دنيا:مممم والله مش عارفه ي ماما بمناسبه أي بس هو قالي هاويديني مكان هو لما بروحه ليرتاح فيه وعاوزني أشوفه.

عفاف بتفكير:مش عارفه والله ي بنتي هو دكتور أحمد انسان محترم بس مفيش حد يضمن اليومين دول.

دنيا باصرار:بلييز ي ماما سيبني اروح ومتخفيش مش هايحصلي حاجه مش ده بردو دكتور أحمد إلى انقذ بناتك من الموت.

عفاف:وهو علشان انقذكم أمريكي له ي هبله انتي.

دنيا:ماما بلييز وافقي.

عفاف بعقل:لا يعني لا ومفيش نقاش في الموضوع ده تاني وحدي بالك من نفسك ي دنيا ومتكرريش غلطك تاني فكره غلطتك ولا افكرهالك.

دنيا بحزن:فاكره خلاص مش هاروح معه بس هاروح شغلي عادي.

عفاف:ماشي ي بنت بطني أما نشوف أخرتها معاكي.

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
في مستشفي الامير الجندي

أمير يقف مع بعض الأطباء يتناقشون في حاله الحج عبدلله.

أمير :تمام كدا هو هايقعد في العنايه لمده أسبوع وبعد كدا نحدد معاد العمليه علي حسب حاله كفاءه القلب إذا كان تسمح بالإجراء العمليه أو لا.

إحدى الأطباء ويسمى كمال:اها ي دكتور هو ممكن يحتاج شويت وقت لان كفاءه القلب ضعيفه جدا الفتره دي.

اميري القاسي (حكم الواصيه يتحول لعشق الاحبه)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن