بسم الله الرحمن الرحيم
(امير) بسخريه:ههههه تصدقي الدنيا دي صغيره اووووي اها ي ستي ده مكتب مدير المستشفي وعلشان افرحك اكتر قصدي اصدمك اكتر انا المدير واسمي امير الجندي 😌.
(روما) في حاله صدمه الجمت لسانها
(بتفكير ):يعني دالواتي طلع الغبي إلي ضربني بالعربيه الي كنت نويه لو شوفته انتقم منه هو المدير المستشفى الي بشتغل فيها واكيد هايطردني دالواتي 😢لا لا ولا يهمني انا هانتقم منه ومش هايهمني اذا طردني او لا 😌.(امير ) بعصبيه من سكوتها: اي القطه اكلت لسانك ولا اي ماتتكلمي .
(روما)ولقد فاقت من شرودها واستجمعت شجاعتها: نعم قطه اي وبعدين ملكش دعوه اتكلم ولا لا انت واحد حقير اصلا علشان تضرب بنت بعربيتك وبعد كدا تشلها وتلمسها وانا مش هاسكتلك علي الي عملته معايه ايك ثم ايك تفكر اني هاخاف منك لمجرد انك مدير المستشفي .
( امير) بصدمه من جرأتها:ممم لا حلو تصدقي عجبتني شجاعتك دي وعلشان كدا مش هاطردك متقلقيش انا مش حقير زي مابتقولي علشان اعمل حاجه زي كدا بس تعرفي ها سيبك كدا تحت رحمتي وهدفعك انا بقا تمن القلم الي عتطهوني ده .
(روما )بشجاعه اكتر :ولا تقدر تعملي حاجه تاني ابدا ده نجوم السما اقربلك ي بن الجندي. (وسابته ونزلت قسمها)
(امير)بتفكير: مممم شكلها هاتحلو اللعب مع القطه المتمرده دي بس ماشي مبقاش انا امير الجندي اما وريتك .
( امير)وابتسم بخبث:الو علياء هاتيلي ملف البنت الي كانت عندي من شويه دي خمس دقائق ولقيه علي مكتبي.
😎😎😎😎😎😎😎😎😎
عند روما في قسم الكلي.......(دنيا) :مالك ي روما في اي وشك احمر.
( روما) بعصبيه:فاكره الحقير الغبي الي ضربني بعربيته.
( دنيا) :اها ماله .
(روما) بغل:طلع هو مدير الزفته المستشفي. ( دنيا) بخضه:يخراشي بتتكلمي جد طب عملك حاجه.
(روما) بتفاخر:لا طبعا ميقدرش ده انا هافرجه النجوم في عز الضهر وهانتقم منه علي اعدتي فيالبيت شهر بحاله ومحاولته انه يلمسني كمان واحد غبي.
(دنيا) بصدمه:بت اعقلي انتي فاهمه انتي بتقولي اي ده مدير المستشفي.
(روما) بلامبله:ولا يهمني هو ومستشفته في ستين داهيه.
(دنيا ):ربنا يكملك بعقلك ي حببتي ابل ماضيعينا ونطرد من المستشفي ده لسه اول يوم ي روما ي حببتي.
( روما) : سيبك من الكلام ده متبقاش غير ساعه ويخلص الشفت يلا نخلص الي ورانا بسرعه ابل مايتأخر الوقت. 🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗في منزل روما.
(ريهام) :مالك ي حج عبدلله بقالك كام يوم مش عجبني.
(الحج عبدلله) بخوف من انها تكتشف حاجه:ها مفيش حاجه ي ريهام اتصلي بس بروما علشان اتاخرت وانا قلقان عليها.
(ريهام )بشك :طيب هاتصل حاضر.
( روما )ولقد دالفت للمنزل:انا جيت اكيد كنتي هاترني عليا صح.
ريهام بضحك :اها ي حببتي حمدلله علي السلامه.
روما وباست مامتها من خدها :الله يسلمك ي ست الكل.
(الحج عبدلله):يومك كان عامل ازاي يبنتي. روما وباست باباها علي ايده : كله تمام ي بابا الحمدلله.
(الحج عبدلله) بتعب :دايما ي بنتي يارب.
(ريهام) :يلاغيري هدومك علي ماحط العشاء .
( روما) :ماشي ي ماما.
🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗 في حجره الطعام منزل امير .
(مريم) :حمدلله علي السلامه ي بني.
( امير ) وباس رأسها : الله يسلمك ي ست الكل اومل فين فريده.
(مريم):اتعشت وداخت تذاكر ماهي ثانويه عامه وانت عارفها صعبه .
( امير):اها ربنا معاها طيب.
(مريم) : ماك ي امير شكلك مضايق.
(أمير) :لا مفيش ي امي يلا تصبحي علي خير.
(مريم):وانت من اهله ي بن بطني . 🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗
في غرفه روما .....
(روما):ياتري نويلي علي اي يابن الجندي هو انا ناقصاك بس لا انا مش هاخاف منك مهم حصل هو الي غلطان اصلا وانا هانتقم منه علي الي عامله معايه بس بطريقتي 😌🧚🏻♀ .
🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗
في غرفه امير الجندي .
(امير):مممم البنت دي طلعتلي منين معقوله صدفه اضربها بالعربيه وفي الاخر تطلع بتشتغل عندي بس ماشي هي متوقعه اني هاطردها بس لا انا انتقامي من القلم الي عتطهولي ده الي عمر ماحد فكر بس مجرد تفكير في انه يعمله هادفعك التمن ي روما عبدلله الحسيني هاعرفك مين هو امير الجندي. 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
ستوب ي فنان😂😂 خلص البارت علي كدا سلام ي قمراتي ♥♥
بقلمي Rahma Ramzy 🥰♥
أنت تقرأ
اميري القاسي (حكم الواصيه يتحول لعشق الاحبه)
Misterio / Suspensoفي الطريق الي مستشفي الامير الجندي......... .... روما بتكلم دنيا صاحبتها في الفون :الو ي دنيا انا في الطريقه اهو . دنيا:طب يلا انا مستنيكي قدام البوابه بتاعت المشفي اهو. روما:انا خايفه ي دنيا اوووي دي اول مره هانشتغل فيا انا وانتي من بعد ما خا...