Ten-neznámý

40 7 0
                                    

Katy mi vysvětluje, že jí přišel dopis od otce. Je sice z něho nervózní, protože podle toho dopisu se Voldemort chystá na Raddlův statek, který jak je známo hlídají bystrozoři, ale i někdo, kdo je tak mocný a nemilosrdný si dokáže udělat čas na svoji dceru a to v podstatě neexistuje. Za to můj otec existuje, ale vypadá to jakoby neexistoval.

Řeknu Katy ať mu napíše dopis „a nezapomeň se zmínit i o tom, jak se tady máš, aby to neznělo, tak moc "nedcerovsky"" dodám. I když představa, že Voldemorta zajímá, jak se má jeho dcera mi přijde pošetilá, ale stále reálnější než příjemný dopis od mého otce.

Katy si jde promluvit s Engie, já vyrážím opatrně na půdu, ještě jsem neprozkoumala ty přísady. Tentokrát je tu dostatečně světla, prohlížím si pečlivě všechny  přísady. Přijdou mi ale dost neobvyklé, není to jako když si vařím zvětšovací dryák nebo sluneční lektvar. Na co roh jednorožce? Napadl mě jeden zakázaný lektvar, to by mohlo sedět k Malfoy Manoru... ale ne nikde tu nevidím jednorožčí krev. Kůže hřímala? Hmm, to by mohl být mnoholičný lektvar! Sice tu zatím nevidím žádné vlasy či nehty, ale předpokladám, že to si teprve seženou. Tak jo, další otázky...Za koho? Proč? Kdy?  A v neposlední řadě. Na jak dlouho? Podle toho množství ingrediencí bych řekla, že někdo chce tak na rok změnit svojí identitu, to je šílený! Nemá to nějaké vedlejší účinky po takové době? A ještě je tu ta truhla...

Slyším, jak někdo vchází na půdu, rychle se schovám pod křeslo, na kterém jsem spala minulou noc. To je Lucius! Ale kdo je vedle něho? Jsem si jistá, že jsem toho muže nikdy neviděla a ani vzdánlivě nepřipomínal někoho z Malfoyů. Měl hnědé vlasy i oči a vypadal jakoby právě vylezl z Azkabanu, takový ten jenom napůl přítomný pohled. Ehhh... Vůbec spolu nemluvili Lucius mu ukazoval hromadu přísad a muž jen přikyvoval. Pak mu Lucius podal koště, otevřel okno a muž odletěl pryč. Jasně, proto to otevřené okno. Ale proč nepoužije přemisťovací kouzlo? A proč tu už jednou byl? Tenhle den přináší až moc otázek. 

Nejprve potřebuju zjistit, kdo byl ten-neznámý. Možná by mohl něco vědět Draco. Procházím tmavou chodbou k jeho pokoji. Zaklepu na dveře, ale nikdo se neozývá, je tu ticho jako na hodinách mého otce. Pomalu otevírám dveře, rozhlédnu se po pokoji, ale nikdo tu není. Nevadí, potkám ho u večeře, myslím, že Narcisa s Luciusem už vychladli. Aspoň podle toho, co jsem viděla na půdě, mají teď jiné starosti než být naštvaní na dvě děti. 

Vrátím se do společného pokoje s Katy. Není tu, avšak teď mi to nijak nevadí, potřebuji zklidnit svoje myšlenky a na chvíli si odpočinout. Poslední dva dny jsem skoro nespala a jsem opravdu unavená. A tak usínám v mé měkounké postýlce.

Deník Silvie SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat