-Chapter 7-

62 9 0
                                    


YOONGI POV

Aku melihat jam di dinding, jam sudah berganjak pukul 2 pagi tapi aku still tak boleh tidur.

Rasa macam nak je aku cucuk biji mata ni.

Kenapa malam ni aku tak boleh tidur? Sjskskskjs.

Disebabkan moment dimana aku dengan Yoorin bercium tengah hari tadi dan benda tu yang mengacau pikiran aku sekarang.

Aku mengeluh salah aku jugak sebab tergesa-gesa tadi sampai tercium anak dara orang.

Tok tok!

Bunyi ketukan itu membuat kan aku memandang kearah pintu bilik ku.

"Masuk je" kata ku sebab pintu memang aku tak kunci.

Muncul wajah Jungkook disitu.

"Hyung kenapa tak tidur lagi?" soal Jungkook tatkala dia sudah buka pintu bilik ku.

"Aku tak boleh tidur, kau pulak?"

"Hmm..Kook rasa nak minum air tadi tapi masa Kook keluar dari bilik Kook ternampak bilik hyung bercahaya."jawabnya panjang lebar.

Aku hanya menganggukkan je.

"Kau pergi lah minum air aku nak tidur ni and satu lagi...tolong tutup lampu untuk aku" tanpa membuang masa Jungkook terus tekan suis lampu tepi dinding.

Dan aku terus baring menghadap siling, Jungkook sudah pergi turun  bawah untuk minum air sempat jugak dia tutup pintu bilik aku tadi.

Aku terus pejam kan mata, kalau aku tak boleh tidur jugak hari ni memang esok mata aku akan jadi panda.

Goodnight world...

YOONGI END POV

SKIP

|7:30 a.m|

Yoorin yang termenung itu terkejut tatkala dia disergah dari belakang.

"Ish kau ni Hani tak boleh nak bagi salam dulu ke apa!"kata Yoorin dengan geram.

Hani tersengih bak kerang busuk lepas tu dia ambil tempat duduk sebelah kawannya itu.

"Jauh sangat termenungnya, dah sampai kat Thailand ke?" soal Hani dengan nada perli.

Yoorin menjeling.

"Mana ada aku termenung..aku just fikir pasal Groof aku kat rumah tu hah"

"Yelah tu" Hani melihat fon nya manakala si Yoorin termenung lagi.

Dalam otak dia terfikir pasal semalam...ya dari tadi dia asyik fikir pasal tu dan membuatkan jantung dia tidak tentu arah.

Dia menyentuh bibirnya dan tiba ii ada satu senyuman muncul.

"Oiii kau kenapa senyum tiba ii ni" Hani menolak bahu Yoorin bila dia ternampak kawannya itu tersenyum tiba ii je.

"Hmm mana ada, dah lah aku nk pergi ni waktu mengajar bahasa english aku dah start..aku pergi dulu bye" sejurus itu dia pergi meninggal Hani dan pergi masuk kelas nya.

Tuisyen Bahasa English bermula geng.

SKIP

"Satu ringgit~ dua ringgit~ tiga ringgit~ empat ringgit~ LIMA RINGGIT!! Enammmmm ring--"

TUNG!

"ADOIII!! SAKIT NYA!"  Jimin mengosok kepalanya yang diketuk guna flying pan.

Bergema bunyi ketukan kat kepalanya tadi, boleh bergegar otak dia.

[OG]  I Love U Teacher English || •FF MYG•Where stories live. Discover now