-Chapter 15-

64 5 2
                                    


|8:50am|

Kim Seok Jin yang sedang berdiri depan bilik kawannya sambil tangan mengetuk pintu bilik tersebut berkali kali.

"Yoongi kau dah bangun ke."tangan nya mengetuk pintu bilik si Yoongi tanpa henti.

Tapi tiada respon dari kawannya itu dan membuatkan Jin menarik nafas sabar dia.

Dah 5 minit dia berdiri depan pintu bilik Yoongi gara gara nak kejutkan budak berkulit putih tu.

Mahu saja dia terajang pintu tersebut tapi niat dibatalkan takut nanti kena marah dengan Yoongi.

Berbalik pada cerita si Jin ni tadi yang tengah berdiri macam pokok kelapa depan pintu tersebut dia terus bercekak pinggang.

TOK TOK TOK TOK TOK!!!!!!

"WOIII YOONGI!! KAU BUKA PINTU NI SEKARANG SEBELUM AKU ROBOH PINTU BILIK NI!!"jerit Jin yang sudah naik darah tu sambil kakinya menyepak pintu bilik Yoongi.

Jungkook yang baru keluar dari biliknya berasa hairan tengok Jin yang tiba ii saja menyinga itu.

Dia mengorak langkah kearah Jin dan bahu jejaka itu dia sentuh.

"Hyung apa jerit ii ni. Pekak tau telinga Kook, nanti apa pulak jiran sebelah kata dengar hyung jerit macam kucing tercekik tulang ikan."kata Jungkook yang berdiri sebelah Jin.

"Kau ingat aku nak sangat ke jerit pagi ii ni. Aku jerit pun sebab si Yoongeh tu dari tadi aku ketuk pintu dia, dia tak buka pun lepastu aku jerit lah."terang Jin tangannya bertindak flip rambut sendiri hidungnya kembang kempis rasa nak cekik orang dia masa tu.

"Takpe, biar Kook yang uruskan hyung pergilah tunggu dekat bawah."kata Jungkook sambil menolak badan Jin suruh jejaka tu turun bawah.

"Yelah yelah aku tahu lah. Kalau ye pun jangan tolak aku, kang tak pasal ii aku jatuh tergolek dekat tangga ni nanti."sejurus itu Jin terus berjalan meluru kebawah.

Jungkook yang melihat bayangan Jin menghilang itu terus dia mengetuk pintu bilik Yoongi.

"Hyung~ hyung dah bangun ke."telinga dia ditekapkan ke pintu tersebut senyap itu saja yang dia rasa.

Disebabkan hati dia rasa kurang enak tangannya memulas tembol pintu tersebut dan dia masuk kebilik Yoongi.

Matanya melihat kearah katil kosong tiada nampak kelibat Yoongi pun disitu.

'Takkan dah pergi kerja.' katanya dalam  hati.

Yoongi akan bertolak pergi kerja pada pukul 7:52 pagi tapi sekarang sudah berganjak pukul 9 pagi.

Jungkook melihat pintu bilik air yang terbuka sikit itu dia mengerutkan dahi tanpa membuang masa kakinya terus meluru bilik air.

Buka saja pintu bilik air tersebut terkejut beruk dia sebab ternampak sosok tubuh Yoongi yang terbaring tepi bathtub yang still lagi dengan pakaian tidurnya.

"Yoongi hyung!"dia terus meluru kearah Yoongi yang terbaring tak sedarkan diri.

Dia melihat muka jejaka itu terlalu pucat dan buatkan dia tidak tentu pasal adalah dihidung ada keluar cecair merah.

Jungkook terlalu panik engak tahu apa harus dia lakukan.

"Jin hyung!!!! Jin hyung sini cepat!!!"panggilnya dengan suara kuat.

Dalam beberapa saat muncul kelibat Jin didepan bilik air dengan muka pelik.

"Ada apa ni--eh dah kenapa dengan Yoongi tu?"soal Jin yang berdiri tegak depan bilik air itu

[OG]  I Love U Teacher English || •FF MYG•Where stories live. Discover now