| HAN RIVER |Lelaki itu mengejar si dia.
"Awak nak apa lagi Namjoon" sambil berkata dengan geram dia menepis tangan lelaki itu tatkala lelaki itu merentap pergelangan tangan nya.
"I need you Yoorin" suara Namjoon seakan merayu, matanya tepat memandang kedua mata Yoorin.
Pandangan yang sukar ditafsirkan.
"Namjoon please, kita dah tak ada apa ii hubungan lagi and---"
"Siapa cakap kita dah tak ada hubungan lagi? Who said? You? Or your brother? Rin please i need we get back, macam dulu ii" Namjoon ingin menyentuh tangan Yoorin tetapi perempuan itu sempat mengelak.
Yoorin melihat wajah Namjoon dengan pandangan yang tajam, sanggup lelaki itu nak ajak dia get back setelah apa yang lelaki itu buat pada dia.
Curang di belakangnya.
"Listen here Namjoon...saya tak nak benda yang sama akan berulang lagi dan---"
"Saya boleh berubah Rin demi awak, you give me last one change and saya takkan sia-sia kan peluang tu"
Yoorin hanya mengeluh dan dia sebenarnya dah muak dengan perkataan si tiang tu, kata nak berubah tapi perangai still hanat.
Menghanat membelakang je kerja.
"Namjoon..awak faham tak apa yang saya cakap, saya tak nak get back dengan awak" kata Yoorin dengan geram.
"Why? Or awak dah ada penganti saya?"
Yoorin memegang dahinya, entah macam mana lagi dia nak bagitahu si tiang tu..kang tak pasal ii bahasa thailand nya keluar nanti.
Baru je Yoorin ingin membuka mulut mahu membalas soalan Namjoon tiba ii mata dia ternampak seseorang yang sangat dia kenal....
Min Yoongi dan Jeon Jungkook.
Pandangan kembali kearah Namjoon yang masih berdiri depannya tiba ii otaknya ada satu plan.
Plan untuk buat Namjoon jauhkan diri dari dia yeah yang pasti si tiang tu tak lagi kacau dia lepas ni.
Dia memandang kearah Yoongi dan Jungkook balik, kelihatan dua lelaki itu tengah buat senaman.
"Oppa!!!" Yoorin berlari kearah dua lelaki itu tadi
Manakala Namjoon mengerutkan dahi apabila melihat Yoorin berlari kearah dua lelaki itu.
Situasi YoonKook pulak, diorang yang masih syok membuat senaman yang diketuai oleh si jenguk tu.
Yoongi dah buat muka menyampah, dia rasa malas nak buat kerja hari maklum lah pada hari tu kan hari cuti.
"Hai oppa~" dia menoleh ke sisi apabila macam ada seseorang panggil dia.
Jung Yoorin.
Berkedip-kedip dia melihat perempuan itu.
"Ha--hai awak buat apa kat sini?" dengan rasa gugup dia menyoal soalan kepada Yoorin.
"Saya tengah berjongging tadi tapi tak sangka terserempak dengan awak berdua pulak" jawab Yoorin sambil senyum.
Yoongi sudah jadi blushing apabila dia melihat senyuman perempuan itu terus dia pandang tempat lain.
Jungkook yang melihat muka kawannya itu rasa pelik, dia tak pernah tengok muka yoongeh itu warna kemerahan.
"So jantan ni lah boyfriend baru kau ye" tanpa diundang dan tanpa di panggil tiba ii saja Namjoon muncul dari belakang.
Yoorin menoleh kebelakang, dia ingat tiang tu dah pergi rupanya masih ada.