-Chapter 13-

59 10 5
                                    


|Bangtan House |

Tok tok tok!

Jungkook mengetuk pintu bilik Yoongi berkali-kali tetapi jejaka itu masih lagi tidak membuka pintu.

Si jengkuk masih lagi setia mengetuk pintu bilik kawannya tetapi dia kena palau.

"Hyung bukalah pintu ni...Kook nak minta maaf pasal kejadian dekat cafè tadi. Kook cuma takut nak mengaku" kata Jungkook dengan rasa serba salah.

Menyesal dia tuduh Yoongi tadi kalau dia mengaku mesti si yoongeh tu tak abaikan dia.

"Yoongi hyung bukalah pintu~~" dia merengek sambil tangannya tidak berhenti mengetuk pintu bilik Yoongi.

Manakala Yoongi yang berada dalam biliknya hanya abaikan ketukan itu..mood dia tak beberapa baik.

Kang kalau dia keluar dari bilik tu dan terserempak dengan Jungkook habis muka jejaka tu dia cakar.

"Hyungggggg Kook nak minta maaf hiksss hiksss huwrgghhhh"

Sampai nangis budak tu meminta maaf dan membuatkan Yoongi menjeling pintu biliknya.

Baik dia tidur untuk hilangkan mood harimau tiba datang tanpa diundang.

|10:00 p.m|

Bunyi muzik yang sangat bising didalam club tersebut membuatkan manusia ii disitu menari tak ingat dunia.

Ada yang minum sampai mabuk, menari kat tiang, buat maksiat erk dan banyak lagi.

Dihujung satu sudut pulak seorang jejaka minum wain sambil memerhati manusia ii disitu.

"Hey Joon, tak sangka kita jumpa kat sini" sapa seorang perempuan yang muncul entah dari mana.

Namjoon mengeluh dengan kasar, dia lihat wajah perempuan tu.

"What are you doing here Sara..kau memang tak ada tempat lain ke nak pergi" dia menjeling Sara yang sudah duduk disebelahnya.

Sara senyum kearahnya...

"Well I datang sini sebab nak jumpa kawan but I tak sangka yang you pun ada kat sini" kata Sara sambil minum wain.

Namjoon abaikan kewujudan perempuan tu ditepinya...dia meneguk wain tadi sampai habis.

Dia mengesat bibirnya dengan tapak tangan dan dia bangun tetapi belum sempat dia nak pergi lengannya ditahan oleh Sara.

"Where you going?"soal perempuan tu.

"I need back home" jawab Namjoon sebelum dia menepis tangan Sara.

"Tunggulah lagipun sekarang masih lewat lagi kalau you nak balik"

"Look Sara...aku tak ada mood and aku nak balik"

Belum sempat Sara ingin membuka mulut Namjoon pun sudah pergi dari sana.

Sara menghentak high heel yang dia pakai keatas lantai dengan geram.

Matanya kemudian memandang sekeliling club tersebut tetapi matanya menangkap satu figura yang cukup dia kenal.

"Yura? Dia buat apa kat sini" tanpa membuang masa dia pun keluar dari club tu dengan muka keliru.

Keliru dengan kehadiran perempuan yang dia nampak dalam club tadi.

"Bukan ke perempuan tu sepatutnya dah meninggal dunia but how....takkan dia hidup balik" omel Sara.

Tanpa basah basi dia terus masuk kedalam kereta dan drive balik rumahnya.

[OG]  I Love U Teacher English || •FF MYG•Where stories live. Discover now