|9:30 p.m|Jin,Jimin dan Yoongi sudah terpacak didepan pintu rumah kelurga Jung.
Mereka datang sebab Puan Jung ada buat family dinner jadi mereka datanglah.
Tok tok tok!
Tangan ketot Jimin mengetuk pintu rumah tersebut dan kedengaran dari dalam pintu dibuka.
"Annyeong korang! Wah awal sampai" perli Hoseok setelah dia membuka pintu tadi.
"Perli ke apa? Sorry lah tadi jalan sesak dan masa kitaorang dalam perjalanan ke sini tadi ada kemalangan, tu yang sesak sikit jalan" terang Jin dengan panjang lebar.
Hoseok hanya angguk mahu je dia marah tapi terbantut.
"It's oky hm masuk lah eomma dan adik aku dah tunggu korang" Hoseok menjemput kawan-kawannya tadi masuk.
Ketiga-tiga manusia tu tadi pun masuk kedalam rumah keluarga Jung.
"Annyeonghaseyo aunty" sapa Jimin sambil membongkok kan badannya.
Begitu jugak dengan Jin dan Yoongi.
"Dae annyeonghaseyo, jemput lah duduk" pelawa Puan Jung yang baru je keluar dari dapur.
Mereka pun duduk dan Hoseok baru perasan yang....
"Korang mana Tae dan Jungkook? Diorang tak ikut ke?"soal Hoseok dengan hairan.
"Ah diorang ada kerja nak buat" jawab Jin matanya tak lepas memandang lauk ii yang dah tersedia diatas meja makan itu.
Tak sabar nak makan lah tu.
"Kerja apa?"soal Hoseok lagi.
"Hmm diorang nak buat aktiviti paranomal..pelik dua ekor tenuk tu" kata Jimin pulak kepalanya di geleng-gelengkan
Hoseok cuma meng'o'kan je.
Tak lama lepas tu Yoorin keluar dari dapur sambil membawa air atas dulang.
Yoongi yang melihat adik kawannya itu terasa jantung dia berdebar semacam sebab dia nampak Yoorin lain macam pada malam tu.
'Cantik' desis hatinya.
Ya perempuan tu nampak cantik walaupun hanya mengenakan hoodie dan seluar jeans.
"Hai, baru sampai ke?"soal Yoorin selepas dia duduk sebelah Puan Jung eomma dia.
Baru je Jin nak buka mulut ingin membalas soalan Yoorin tiba ii si Jimin yang menyampuk.
"Aniya~ kitorang lama dah sampai cuma Rin je tak perasan" Jimin menjawab sambil senyum hingga matanya jadi sepet.
Jin menjeling Jimin yang duduk sebelah Yoongi..budak tu memang suka menyampuk orang bila bercakap..dasar jimin anak park.
"Eh tunggu apa lagi marilah kita makan karang semua lauk ii sejuk pulak" kata Puan Jung.
Mereka semua pun makan sambil berborak manakala Yoongi curi ii tengok anak dara Puan Jung siapa lagi kalau bukan Yoorin.
Kadang ii dia tersenyum melihat cara perempuan tu makan.