-Chapter 12-

54 8 4
                                    


|11:30 p.m|

Seorang gadis berlari sekuat hatinya kerana dikejar beberapa lelaki dari belakang.

Gadis tadi terus tersungkur...dia melihat kebelakang dan beberapa lelaki tadi mendekatinya.

"Kau nak lari mana hah! Senang ii kau nak lari macam tu je lepas apa yang ayah kau dah buat taik kat kitaorang" salah dari diorang tadi menarik rambut gadis yang tersungkur dengan kasar.

Gadis itu menangis sambil berkata....

"Tolong jangan apa ii kan saya hiks hiks, s--saya sanggup buat apa ii je untuk encik" kata gadis itu dengan air mata.

Dia takut...dia takut kena bunuh dengan diorang itu.

Lelaki yang menarik rambut gadis tu tadi tersenyum sinis.

"Sanggup buat apa ii je?"

Gadis itu mengangguk dengan takut.

"Kalau aku suruh kau jadi sex slave untuk aku...kau nak?"soal lelaki itu dengan sinis.

Gadis tadi menelan air liurnya, dia tak sanggup nak buat macam tu.

Dia...dia seorang perempuan yang baik dan peramah.

Mulut dia ingin menjawab soalan lelaki tadi tapi terasa mulutnya dikunci.

"Kenapa kau diam...oh mybe kau tak nak jadi sex slave aku"

"T-tak s-saya takkan buat macam tu...saya ada maruah diri!"

"So maksudnya kau taknak lah hm" lelaki tadi gelak kecil lepas tu dia memandang wajah gadis depannya dengan muka garang.

"Kau tak ikut cakap aku dan kau.....patut mati"

Gadis tadi menggelengkan kepalanya.

"Bawa dia masuk kereta sekarang" arah lelaki tu tadi kepada pengikut ii nya.

"Tak jangan! Encik nak baw--- Apa jadi lepas tu? Gadis tu mati ke? And roh gadis tu kacau diorang?" celah Jin tiba ii.

Jimin buat muka deep.

"Hyung boleh tak jangan menyampuk bila Chim tengah bercerita ni"kata Jimin sambil tampar lengan Jin.

Jin mengosok lengannya ditampar oleh Jimin tadi.

"Yelah yelah..ha sambung lah cerita kau tadi" kata Jin sambil tersengih.

"Okay lepastu diorang bawa gadis tadi pergi satu tempat yang amat menyeramkan"

"Tempat apa?"soal Taehyung yang tengah peluk lengan Yoongi.

Yoongi menjeling Taehyung yang duduk disebelahnya.

"Tanah perkuburan" Jimin menghentak meja didepannya dan itu membuatkan Jin dan Hoseok terkejut.

"Heh kau ni Jimin...dah lama ke tak makan kaki aku?" soal Jin yang hendak memukul kepala Jimin guna remote tv nasib ditahan oleh Jungkook.

"But why diorang bawa gadis tu pergi tanah perkuburan?"Hoseok menyoal dengan muka pelik.

"Sebab............."

"Kenapa encik bawa saya kesini?"soal gadis tadi sambil pandang sekeliling kawasan perkuburan tersebut.

[OG]  I Love U Teacher English || •FF MYG•Where stories live. Discover now