.Akşam üzeri Jungkook'un tuttuğu eve, Busan'a gelmişlerdi. Geldikleri gibi kısa bir duş almıştı ikili. Jimin her ikisi için yeni bir-kaç kıyafet almıştı.
Jin'e üst katta bir oda vermiş ve ne olur ne olmaz diye Taehyung kendine, Jin'in hemen yanındaki odayı seçmişti.Odalar sade tek kişilik yatak ve elbise dolabı, küçük bir çalışma masası vardı sandalyesiyle.
Taehyung, yorgundu ama dinlenmek yerine, alt kattaki salona inmişti.
Üstünde ki temiz kıyafetlerle televizyonun karşısına oturup haber kanallarını açtı.Akşam olduğundan dolayı bütün kanalarda haber programların saatiydi. Bir-kaç kanal değiştirdiğinde karşısına kendisinin ve Jin'in resmi çıkmıştı.
Kanalın sesini açarak haberi dinlemeye başladı.O sırada yanına gelen Jungkook ve Jimin de koltuğa oturmuşlardı.
Sesizce sabahtan beri durmadan gördükleri haberi izlemeye başladılar.Taehyung görgü tanıkları olarak Jongin ve Xiumin'in fotoğraflarını gördüğü gibi, sinirlenmeye başladı. Öfkesini kontrol altına almak için, derin bir nefes aldı ve elindeki komandaydı sıktı.
"Hemen gidip ötmüş pislik herif." Demişti Taehyung.
Jungkook ve Jimin, Taehyung'a bundan bahsetmedikleri için tedirgin hissediyorlardı.
Kendilerini satmaları ve aleyhlerine konuşmaları, ayrıca gittikleri yerlerin polise söylemeleri. Eğer ordan ayrılmamış olsaydılar, şu anda çok farklı yerde -karakolda- olabilirdiler.Taehyung oradan ayrıldığı için ve kendilerini burada bulamayacağını bildiği için rahattı.
Merdivenlerde Jin'in indiğini görmesiyle, gözü üstünde ki yeni elbiselere takıldı. 'Çok yakışmış, çok güzel olmuş' diye düşündü. Jin'in kendisine bakmadığı için, hemen televizyon dönüp umursamazca koltuğa yayıldı.Jimin, yerinden kalkarak Jin'e boş koltuğu işaret ederek konuştu.
"Gel, buraya otur? Sana zarar vermeyeceğimizi biliyorsun artık. Rahatla ve kasma kendini." Dedi, Taehyung'a bakarak. Ikisine de gönderme yapıyordu. Jungkook'un sessiz solana, gülme sesi duyuldu.Jin, sessizce Jimin'in gösterdiği yere oturup elleriyle oynamaya başladı. Kızarmış ve utandığı için kimseye bakamıyordu.
Jimin'le iyi anlaşsa da ve artık Taehyung'tan korkmasa bile değişik hisediyordu."Gitmeden önce söylediğin şeyi yaptım. Trene binmeden önce, Kim Hyun'u aradım ve eğer polis işin içine girerse oğlun zarar görür dedim. Beni polislerle dinledikleri belliydi, şu anda bizi Gwangjo da biliyorlar." Jungkook salonda ki sessizliği, ikinci kez bozmuştu.
Jin babasının ismini duymasıyla Jungkook'a bırakmıştı. Onu çok özlemişti, ama dönmek istemiyor du. Eğer ileride dönecekse bile, fidyeyi almış olmalarını istiyordu.Taehyung rahatlamıştı. Hiç olmazsa yeni bir plan için biraz vakit kazanmışlardı.
Arkadaşlarına zarar gelsin istemiyordu, Jungkook ve Jimin'i olmayan kardeşleri gibi seviyordu.Taehyung, Jungkook'a yüzündeki memnun ifadeyle başını sallayarak cevap vermişti.
~~
Gece olmuş JiKook ikilisi kendi odalarına geçmiş ve uyumuşlardı.
Jin ise hepsinden önce uyumak için yemek masasından kalkmıştı.
Vücudu yorulmuştu, kaç gündür yolculuk yapıyordu. Ama uyku yanına bile uğramamıştı. Camdan dışarıyı izlerken, içeriden kapı sesini duymuştu.Sesiz adımlarla kapıya yürümüş ve kulağını kapıya dayayarak dinlemeye başladı. Bunu neden yaptığını düşünmek istemedi.
Gecenin ilerleyen saatlerinde, Taehyung neler yapacağıyla ilgili düşünmekten uyuyamamıştı.
Biraz hava almak için, odasından çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin ve Fakir TAEJİN
Fanfiction{TAMAMLANDI} Jin, sadece yanlış yerde ve yanlış zamanda Taehyung'la tanıştı. Taehyung ise hiç istemediği halde Jin'i kaçıracaktı.