Wish I was someone else
Keşke başka biri olsamFourth
"Temizlik zamanı!"
Dağınık saçlarımı düzeltirken ağzıma gelen saç tellerini bir bir ayıkladım. Henüz yeni uyandığımdan dolayı etrafta olanları idrak edemezken yüzüme atılan tahta silgisi ile neden uyandırıldığımı anlamıştım.
"Hey ucube, tebeşir tozunu silmeye başlasana."
Kafamı hafifçe salladığımda tahtaya gidip iyice temizlemiş sonra da pencereden aşağı silkelemeye başlamıştım. Silkelerken alt katların camlarına toz gelmesin diye beli kırmış ve hafifçe eğilmiştim.
İşimi bitirmeme çok az kalmışken arkamdan gelen ses ile irkildim. Sanki birisi fotoğrafımı çekmişti.
Sessizce etrafıma bakındığımda etrafımda kimseyi görememek beni iyice tedirgin etmişti ve bir an önce gitmek istemiştim. O sırada arkamda olan birisinin varlığını hissetmem ile arkamı dönmeme kalmadan biri bedenini kalçama yaslamıştı.
Jeon Jeongguk
"N-Ne yapıyorsun? Ç-Çekilsene."
Dediğimin aksine bedenini iyice kalçama yaslamış ve kendini bana ittirmişti.
"Hm... Bu senin gibi bir ucubenin hoşuna gider diye düşünüyordum."
Gözlerim dolmaya başlarken ellerim de titriyordu. Bir anlık boşluğundan faydalanıp arkamı döndüğümde neredeyse burun buruna girmiştik. Paniklemem hoşuna gitmiş olmalı ki yüzünde yamuk bir sırıtış belirdi. Ağzını araladı, ancak tam konuşmaya başlayacak iken Taehyung'un sesini duyması ile hızla benden ayrıldı.
"Lisa'nın yanında ne yapıyorsun, Gguk?"
Bedenim titrerken benim ona yaklaştığımı söyleyeceğini sanmıştım. Ancak tahminimin aksine beni suçlamadı.
"Silgiyi çırpmak da bile acizdi, nasıl yapıldığını gösterdim. Yoksa bizim yapmamız gerekirdi."
Taehyung anlayışla başını salladığında Jeongguk'u da yanına alarak sınıftan çıktı.
O sırada telefonuma gelen mesaj ile yutkunamadım.
Bilinmeyen Numara: Bir ucubeye göre güzel bir fiziğin var
*Fotoğraf*
Herkesin görmesini ister misin?
Eğilirken biri iç çamaşırımın fotoğrafını çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FяεαkあLιsκοοκ
FanfictionBir ucube olduğumu söylüyor Liskook au First:07.04.20 Last: Cover by: @Gahashira 2020|©haneullius