Freak
UcubeTwelfth
Beyaz maskemi de giydiğimde gömleğimi düzeltip dışarı çıktım. Güneş ışıkları gözlerimi alırken merdivenlerden yavaşça inip beni bekleyen Jennie'nin yanına gittim. Kırmızı Hyundai'nin kapısına yaslanmış Chaeyoung ile konuşuyordu.
"Sana zaten Lisa ile geleceğimi söyledim. Taksi tutmana gerek yok, aynı yere gidiyoruz zaten."
"Tamam, on beş dakikaya oradayız."
Telefonunu kapatıp bana baktığında gülümsedi. Yeni boyattığı kahverengi saçları rüzgarın etkisi ile yüzünü kapatıyor, ayrıntılar içerisinde sadece kıpkırmızı ruju gözüküyordu.
"Oh, ne zaman geldin?" dedi kalçasını yaslandığı kapıdan çekerek. "Az önce geldim Jennie unnie"
Arabaya binip Chaeyoung'un evine gittiğimizde bahçede durmuş, eşyaları taşıyan şirketin çalışanlarına emir yağdırıyordu. Hızla yanına gidip elimle gözlerini kapadım. Bir süre öyle durduktan sonra kim olduğumu tahmin etmiş ve kumral saçlarını savurarak arkasını dönmüştü.
"Çoktan geldiniz mi? Durun evrakları alayım" dedi ve koşarak eve girip bir kaç sayfa kağıtla geri döndü.
"Hazırım, gidebiliriz."
Arabaya bindiğimizde yirmi dakikalık yolculuğun ardından okuluma gelmiş, Jennie ve Chaeyoung'un binadan içeri girmesini izlemiştim.
Bugün o okula girmek istemiyordum.
Okulun arka tarafına gidip futbol sahasının tribünlerine oturduğumda bir süre alt sınıflardan Yeonjun ve arkadaşlarının yaptığı maçı izledim. Bu sırada tanımadığım bir çocuk aniden yanıma oturdu.
"Futbol sever misin?"
Şaşkınlıkla ona baktığımda elini uzattı. "Merhaba! Ben Hyunjin."
"Seni... Tanıyor muyum?"
"Oh, sen tanısan bile ben seni tanımıyorum noona. Geçen dönem Busan'dan transfer oldum ancak yaşadığım sakatlık yüzünden okula gelemedim."
"Ah, anladım. Adım-"
"Lali, işlemler tamamlandı. Gidelim hadi."
Hyunjin, Chaeyoung ve Jennie'yi gördüğünde gülümsemiş ve tekrar bana bakmıştı.
"Bu okulda mısınız? Adını ne zaman öğreneceğim."
Gülümsedim. "Merak etme, bir ay sonra görüşeceğiz." dedim oturduğum yerden kalkarak. Kızların yanına gidip arabaya bindiğimde o çocuk hala bize bakıyordu.
Merak etme, bir ay sonra beni ve onları çok net bir şekilde göreceksin, Hyunjin.
SeoulHighAcademy_Highschool
Bu gün okul sınırları içerisinde görülen bu üç kızın okulumuza kayıt yaptırdığı bilgisini aldık. Maskeli kızın kim olduğu bilinmese bile diğer iki kızın adlarının Jennie ve Chaeyoung olduğu biliniyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FяεαkあLιsκοοκ
FanfictionBir ucube olduğumu söylüyor Liskook au First:07.04.20 Last: Cover by: @Gahashira 2020|©haneullius