1.2

3.7K 348 47
                                    

Save me
Kurtar beni

Thirteenth

"Günaydın!" dedim gülümseyerek. Bu gün yaklaşık dört haftadır gittiğim dövüş sanatları akademisinin son günüydü ve ben sonunda hazır olmayı umuyordum.

"Günaydın Lisa." dedi Bayan Kang yerde otururken. Dersimiz başlamadan önce hep yirmi dakika boyunca beraber meditasyon yapardık.

"Bugün senin son günün, Lisa. Bu yüzden bugün meditasyon yapmayacağız."

Ayağa kalkıp üstüne düzeltti. Boynunu çıtırdattığında işlerin ciddiye bindiğini anlamıştım.

Sıkıca bağladığım at kuyruğunu sıktım ve ciddileştiğimi gösterdim. Ellerimi yumruk yapıp sıktığımda sırıtmış, daha sonra ise atağa geçmişti.

Aniden atağa kalkıp yumruk atmaya çalışmasıyla, hareketinden kaçmak için eğildim ve o sendelerken tekme atmak amaçlı ayağımı kaldırdım. Göğsüne atacağım tekmeyi hafifletmek için kolları ile göğsünü siper etmiş ve bir adım gerilemişti. Bu defa atağa kalkan kişi olarak eğildim ve yarım ay olarak adlandırdığım hareketimle dengesini kaybetmesini sağladım. O yere düşmemek için direnirken göğsüne yumruk atmış ve karnına attığım son tekme ile yere serilmişti.

"Kaybettin." dedim ayağımı karın boşluğuna koyarak. Gülmüş ve onu kaldırmam için elini uzatmıştı.

"Artık benden bu kadar, Lalisa Manoban."

"Yeterince hazırsın."

____

"Ah, hadi ama Chae, bu kombin ile bunun alakası yok!"

Üzerime hızla geçirilen tişört ile fısıldadım.

"İşte şimdi hazırım."





FяεαkあLιsκοοκHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin