1.4

3.7K 372 71
                                    

Would be easier to fight someone else
Başka biriyle savaşmak daha kolay olmaz mıydı?

Fifteenth

Bir başkası ile savaşmak, daha kolay olmaz mıydı?

Evet, bunu daha önceden denemeliydim.

Okulun kafeteryasında oturmuş çilekli sütümü içerken Chaeyoung ve Jennie'nin konuşmalarını dinliyordum. Bütün bir kafeterya fısıldaşarak yemeklerini yerken aniden kapının açılmasıyla gözler Nancy ve arkadaşlarının üzerine dikilmişti.

Nancy'nin bakışları anında oturduğumuz masayı bulduğunda hafifçe yutkundum. Yüz ifadesi anında sertleşirken hızla masamıza yöneldi.

"Lalisa Manoban!" dedi elini sertçe masaya vurarak. "Sen ve arkadaşların kim olduğunuzu sanıyorsunuz?"

Saçlarımı savurdum. "Yediğin dayağı çok çabuk unutmuşsun bakıyorum, Nancy?"

Yüzü kıpkırmızı olurken konuştu. "Sadece senin süs köpeklerinin yanında rezil olmanı istemedim Lalalisa."

"Ağzını kapatmayı öğrensen iyi olacak şıllık. Yoksa annenin başkaları altında sürtmekten veremediği terbiyeyi ben vereceğim."

"Bu ne cür'et böyle seni sürtük!" Jennie'ye tek bildiği şey olan tokadı basacak iken karnına tekme yemişti. Jennie çilekli lolipopunu dudaklarında gezdirirken oturduğu yerden Nancy'nin karnına tekme atıp ayağa kalkmıştı. Nancy'nin eğilmesini fırsat bilerek saçından tutup yüzünü yüzüne yaklaştırmıştı.

"Sen kime sürtük diyorsun minik orospu?" Nancy çekilen saçını kurtarmak için bir hamle yaptığında Jennie kolunu tutmuş, kızı ters döndürerek yere yapıştırmıştı. O sırada içeri giren müdür yardımcısı ile herkes sus pus olmuştu.

"Jennie Kim! Nancy Jowel McDonie! Hemen müdürenin odasına gidiyorsunuz!"

Jennie'nin arkasından koşarak giden Chaeyoung ile gitmek için hamlede bulunmuştum. Ancak kolumdan tutan güç ile Jennie'nin tam tersi istikametine giderken bulmuştum kendimi.

"Ne yaptığını sanıyorsun Jeon Jeongguk?!"

Bileğimi çekiştirerek okulun arkasına geldiğimizde sonunda beni rahat bıraktı. Gözlerimiz buluşurken ağzını araladı.



FяεαkあLιsκοοκHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin