Oikawa Tooru

390 120 9
                                    

Ahoj!!

Jmenuji se Oikawa Tooru. Mě moc neznáte, a tak se vám milerád představím. Je mi 25 let, ale se svou pletí vypadám tak na 20. Ano, možná jsem trochu domýšlivý, ovšem to je jen přetvářka. Potřebuji něčím maskovat svou bolest. I když bych se svou postavou a šarmem mohl mít kohokoliv, jsem stále sám. V životě jsem měl rád jen jednu osobu. Bohužel, jak to na světě bývá, zrovna ta osoba od které bych to nečekal, mi vrazila kudlu ne do zad ale přímo do srdce. 

Věděl jsem, že kluci z našeho týmu milovali sázky. Především Hanamaki s Matsukawou. Také jsem se na nich podílel, ovšem, co jsem nevěděl, že na jednu z těch sázek přistoupil i můj nejlepší přítel Iwaizumi (pro mě Iwa-chan). Byl jsem z toho zdrcen, když jsem se dozvěděl, o jakou sázku se jedná. 

-------------

,,Můžete mi někdo vysvětlit, proč mě Hajime sleduje, má praštěná matka na něj chce podat trestní oznámení. A kde vůbec je?" ,,Možná sem nechce přijít, protože prohrál." řekl Matsukawa. Hanamaki ho dloubl loktem do ramene a zamračeně se na něj podíval. ,,O co tu sakra jde? Co měl prohrát? Neříkej te, že jste ho namočili do jedné z vašich sázek." pěnil jsem vzteky. Najednou jako by oba ztratili řeč. ,,Co měl za úkol?" ,,Nezlob se na něj prosím." zastával se ho Hanamaki. ,,Měl za úkol tě svést." řekl Matsukawa s úsměvem. Hanamaki mu věnoval pohlavek. ,,To není pravda...jen tě měl oblbnout..." ,,Teď už je to jedno...skončili jste u mě všichni tři. Vsadím se, že ty sis myslel, že to udělá a Matsukawa opak. Každopádně díky vám se teď nebude moct přiblížit k mému domu. Kdyby bylo na mé matce, nesměl by se přiblížit ani ke mně, ale ještě nás čeká důležité utkání, kde ho budu potřebovat. Nevěděl jsem, že jste takoví hajzlové." řekl jsem a šel si sednout do své lavice. 

-------------

Od té doby jsem s nimi nemluvil, jen když to bylo nutné při hraní. Nemohl jsem se smířit s tím, že se o to chtěl vážně pokusit. Zlomil mi srdce. 

Pokračování příště...

Napravený [IwaOi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat