Ahoj!!
Právě včas. Kagayama vycházel z tělocvičny. Stáhl jsem okénko a usmál se na něj. Přistoupil ke mně a políbil mě. Lehce jsem zčervenal. Věděl, že nemám rád, když to dělá na veřejnosti. Nechal jsem to být a otevřel dveře od spolujezdce. Nasedl si a zavřel za sebou dveře.
Když jsme dojeli domů, pustil jsem se do vaření. Koutkem oka jsem zahlédl, jak se Kageyama opřel o stůl a založil si ruce na prsou. Celou tu dobu mě pozoroval s takovým podezíravým výrazem. Šel z toho mráz po zádech. Odložil jsem nůž a otočil se k němu.
,,Copak se děje?"
,,Víš, proč jsem tě políbil, i když to nemáš rád?"
,,Netuším."
,,Menší trest. Protože jsi přijel o pět minut později než obvykle. Než vyjdu z tělocvičny, vždy vidím, jak tam čekáš a dneska jsi dojel teprv, když jsem vycházel. Promluvil sis s ním?"
,,To má být žárlivá scénka?"
,,Ne, jen jsem čekal, že mi to řekneš hned."
,,Chtěl jsem ti to říct tady. Mluvil jsem s Iwaizumim, byl jsem s ním v kavárně a řekl mu, ať přijde na ten večírek. Taky to, že chci na vše zapomenout, tak ať už nechá plavat minulost. S tím oplácením jsem to myslel vážně. Zlobíš se na mě?"
,,Ne, proč bych měl, jen chci předejít tomu, že kvůli němu budeš zase jako chodící mrtvola."
,,Nemusíš se o mě tolik bát, můj zachránce." řekl jsem a vrátil se k vaření. Ucítil jsem jeho paže kolem mého pasu. ,,No jak myslíš, ale dávej si pozor." pošeptal mi. Ach jo, někdy jsem mu nerozuměl...nejdřív po mně chce, abych mu to vrátil a když se sním sejdu, abych dostal šanci mu to vrátit, mám si dávat pozor. Na co si mám dát pozor, že se do něj zamiluji? To už dávno skončilo, zlomil mi srdce, jak bych se do něj mohl zamilovat znova? Ptal jsem se sám sebe. Ovšem někde uvnitř jsem cítil, že jsem byl rád, když jsem ho viděl po tak dlouhé době a tak trochu se těším na ten večírek...když tam bude i on. Přestal jsem na něj myslet a věnoval se vaření. Budu si muset dávat pozor, jak se chovám v přítomnosti Iwaizumiho, když je Kageyama tak všímavý.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Napravený [IwaOi]
RomanceZačalo to hloupou sázkou od spolužáků a skončilo soudním příkazem a ztrátou nejlepšího přítele... Když jsem nemohl napravit svůj život, zkoušel jsem pomoc s nápravou alespoň druhým. Ne vždy jsem uspěl. Jednoho jsem nestihl zachránit a skončilo to sm...