Ahoj!!
Věnováno Vivinka06 <3
Ráno mě odvezl, jak slíbil. Ještě než mě pustil z auta, mě políbil. Zase jsem byl úplně rudý a nemohl jsem se toho zbavit. Jako by mi to snad udělal naschvál. Kdo myslíte, že se mě hned začal v práci vyptávat z čeho to mám, Anzai s Gurenem. Takže jsme nakonec místo práce řešili můj nový vztah. Co víc si přát, že?
Konečně bylo po práci a já už se jen těšil, až spatřím Oikawu. Ovšem když jsem vyšel ven, nikde jsem ho neviděl. Už jsem bral telefon do ruky a najednou mě někdo objal zezadu. Z toho jak jsem se lekl, bych ho nejradši praštil, ale věděl jsem, že toho byl schopný jen Oikawa. Když mě tak vyděsil, chtěl jsem ho taky trochu polekat. A tak jsem ho na oplátku přirazil ke zdi...samozřejmě tak, abych mu neublížil...no účel to splnilo. Vytřeštil oči a zalapal po dechu. Políbil jsem ho.
,,Každou minutou tě miluji víc a ještě víc miluju, když se chováš tak drsně." pošeptal jsem a začal ho vášnivě líbat. Nemohl jsem mu odolat a abych pravdu přiznal, tak nějak mě ta jeho nová stránka vzrušovala. Poté mě však zastavil.
,,Tooru, to stačí. Ne že by mi to nějak vadilo, ale tohle bych dělal raději v soukromí."
,,Promiň, nechal jsem se unést."
,,Taky bych se nechal unést, ale na to by se asi ostatní koukat nechtěli. Tak pojď, projedeme se a pak se můžeme stavit ke mně. Co na to říkáš?" optal jsem se jej. Jen s úsměvem kývnul. Došli jsme k motorce. Podal jsem mu helmu a nasadil jej. Poté jsem si sedl a čekal, až si přisedne. Když jsem ucítil jeho paže kolem svého pasu, jízda mohla započít. Chtěl jsem mu dopřát vzrušující jízdu, a tak jsem trochu porušoval pravidla. Projeli jsme snad celé město a nakonec skončili před mým domem. Když jsem odemkl, Oikawa rychle vzal klíče a dveře zabouchl.
,,Ta jízda byla tak vzrušující, že ze mě to vzrušení nechce vyprchat."
Hned jak to dořekl, opět mě začal vášnivě líbat. Jo byla to opravdu vzrušující jízda a já jako bych nebyl já. S ním jsem byl tak svobodný. Přidal jsem se k němu a směřoval i s ním do ložnice. Pomalu jsem mu sundaval jeden kousek oblečení po druhém. On se však také nedržel zpátky a svklékal mě, přičemž si celou dobu kousal spodní ret. Bylo to jako mučení. Tolik jsem po tom toužil, ale chtěl jsem, aby to bylo dokonalé...ne jako nějaká rychlá jednorázovka. Lehl si na mou postel úplně nahý. Měl tak krásné tělo a já něj nemohl přestat zírat. Ukázováčkem mě pobídl abych šel k němu.Poslechl jsem ho a vlezl si k němu. Naklonil jsem se pro další dravý a vášnivý polibek. Musel jsem se ujistit, že můžu pokračovat. ,,Oikawo, vážně to chceš?"
,,Ani nevíš, kolikrát jsem o něčem takovém snil, ale myslím si, že ty sny nebyly ani tak z poloviny dobré jako tahle skutečnost, jen pokračuj." řekl jsem a znovu se přisál k jeho rtům...hebkým, měkkým a sladkým rtům, jež jsem miloval po prvním polibku.
Pokračování příště...
Já vím, jak milujete, když tohle udělám, ale nemohla jsem si pomoci :D
S láskou Vaše Tsukki <3
ČTEŠ
Napravený [IwaOi]
RomantikZačalo to hloupou sázkou od spolužáků a skončilo soudním příkazem a ztrátou nejlepšího přítele... Když jsem nemohl napravit svůj život, zkoušel jsem pomoc s nápravou alespoň druhým. Ne vždy jsem uspěl. Jednoho jsem nestihl zachránit a skončilo to sm...