Ahoj!!
Oikawa mě pozval k sobě do bytu. I když jsem se celkem bál, jeho pozvání jsem přijal. Měl opravdu hezký byt. Velká ložnice, pokoj pro hosty, obrovská kuchyň vedle menší obývací pokoj a za rohem koupelna a vedle záchod. Obrovský byt pro jednoho člověka.
,,Nač tak velký byt, když tu jsi sám a občas ti dělá společnost Kageyama."
,,Mě se neptej. Byl to dárek od rodičů k dvacátým narozeninám. No nestěžuji si. Možná čekali, že si najdu nějakou pěknou dívku, ožením se a budu s ní mít kupu dětí, což se nikdy nestane."
,,Tvoji rodiče o tom neví?"
,,Ví, ale asi tomu nechtějí moc věřit, když jsem jim za tu dobu nepředstavil žádného přítele. A tvý rodiče o tom vědí?"
,,Vědí, i když je jim líto, že nebudou mít vnoučata."
,,A Anzai?"
,,Anzai je ženatý už asi dva nebo tři roky, teď si fakt nejsem jistý."
,,Cože? To jsem nečekal."
,,No když to tak vezmeš jako policista v utajení neměl možnost se setkat s žádnou vyvolenou, když se celou dobu snažil dopadnout mafii, která mu zabila šéfa."
,,Páni nestačím zírat. Povyprávěj mi o něm víc, já nám mezitím připravím nějaké dobré jídlo."
,,No vlastně jak bych to řekl. U mafie poznal svou první lásku, tou byl Guren, kterého poznáš o víkendu.Bývalý boss ho měl jako hračku a Anzai se mu snažil pomoc. Pomohl mu, ale později se stejně vrátil k mafii, protože ho vydírali skrz Shinyu, to je Anzaiovo přítele syn. Nakonec se tam přimíchal i Shinya, ale mafii už šéfoval Takao, aby zastoupil otce po smrti. Díky bohu, já se toho neúčastnil. Všichni si toho vytrpěli dost. Shinya měl pletky s Takaem, když byl Guren v kómatu a tím začíná další část love story mezi Anzaiem a Gurenem. Ti dva se pak dali dohromady, ale ne na dlouho. Anzai nechtěl ublížit Shinjimu a Guren zase chtěl osvobodit Shinyu ze spárů Takaa. Tak se vzdali své lásky pro jejich dobro. Nakonec dopadli Takaa a on šel do vězení, kde jsem se s ním seznámil já. Opravdu Shinyu miloval, a tak se kvůli němu změnil k dobrému. Vlastně nikdy nechtěl šéfovat mafii, takže se nechal dopadnout úmyslně, protože věděl, že po něm jdou. Nakonec vě vězení potkal svou pravou lásku, ale pak skončil s Midorimou..." (Pro ty, kdo nečetl Vysvobození a Zlomený)
,,Skoro nic z toho nechápu, ale proč ne...život je nevyzpytatelný..."
,,Přesně tak. Snad ti nevadí, že dřív Takao vládl podsvětí a my k němu máme jít o víkendu grilovat."
,,Ne, vždyť už je to minulost."
,,To se mi fakt ulevilo, chvíli jsem se bál říct ti o nich víc."
Pokračování příště...
ČTEŠ
Napravený [IwaOi]
RomanceZačalo to hloupou sázkou od spolužáků a skončilo soudním příkazem a ztrátou nejlepšího přítele... Když jsem nemohl napravit svůj život, zkoušel jsem pomoc s nápravou alespoň druhým. Ne vždy jsem uspěl. Jednoho jsem nestihl zachránit a skončilo to sm...